Avatar billede sholm Nybegynder
27. marts 2007 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Database klasse til Mysql

Jeg fandt et forslag til en klasse i spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/586619 som jeg godt kan li' nu vil jeg dog gerne benytte MySql.Data.dll fra MySqls side i stedet for ByteFx. Jeg har forsøgt at rette det til men det går ikke helt efter planen.

Jeg har byttet de to "usings" ud med disse:
using MySql.Data;
using MySql.Data.MySqlClient;

jegher smidt min dll ind i Bin biblioteket, fejlen der kommer er at den ikke kan finde IDataStore i MPAConsult.ToolBox.Data.

Nogle forslag?
Avatar billede sholm Nybegynder
27. marts 2007 - 10:19 #1
jegher = Jeg har :)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. marts 2007 - 15:24 #2
using System.Data;
using MySql.Data.MySqlClient;
Avatar billede sholm Nybegynder
27. marts 2007 - 15:31 #3
Desværre, gir' samme fejl som før: "Typen eller navneområdenavnet 'IDataStore' findes ikke i navneområdet 'MPAConsult.ToolBox.Data' (mangler der en reference til en assembly?)"
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2007 - 02:30 #4
ved jeg ikke

IDataStore hører mig bekendt ikke til hverken .NET eller MySQL connector
Avatar billede sholm Nybegynder
28. marts 2007 - 07:51 #5
Nemlig, jeg kan kun finde den i forbindelse med noget Microsoft.TeamFoundation, men det kunne jo være jeg havde overset noget. Jeg må finde inspiration til en DataAccess klasse et andet sted :)

Tak for inputtet.
Avatar billede sholm Nybegynder
03. april 2007 - 11:12 #6
smid lige et svar hvis du vil have point.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. april 2007 - 15:24 #7
ok