Avatar billede cosmo21 Novice
26. marts 2007 - 09:00 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

PS3 overgår Xbox360 ..eller

Jeg står med et lidt tvivlsomt spørgsmål.

Jeg har lige købt den nye Playstation 3 og den er bare for fed. wow en grafik, lyd o.s.v.

men det jeg undrer mig over er at mange siger den er stærkere end xbox360 som jo er væsentligt billigere. "alligevel" så har flere spil der er lavet til PS3 bl.a. Call of duty 3 bedre grafiske karaktere på IGN.com end PS3 versionen.

kan nogle fortælle om PS3 kan leve op til Xbox360 eller skal den bare lige i gang.??
Avatar billede cosmo21 Novice
26. marts 2007 - 09:01 #1
"mente XBOX3 havde fået bedre karaktere"
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
26. marts 2007 - 09:19 #2
tror det er en smagssag hvad man er mest til, grafisk ligger de meget tæt op ad hinanden, kan ses her:

http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html

PS. overvejer selv at investere i ps3'eren
Avatar billede cosmo21 Novice
26. marts 2007 - 09:27 #3
Det syntes jeg så personligt er klogt.
så også et andet sted hvor ps3´s hardware blæste Xbox360´eren helt væk
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
26. marts 2007 - 09:28 #4
Bare lidt trist at man skal købe baner og biler til det nye GT og man ikke kan køre sig til det :-(
Avatar billede cosmo21 Novice
26. marts 2007 - 09:31 #5
ók vidste jeg ike.. er spillet overhovedet kommet ud
Avatar billede gnuhest Nybegynder
26. marts 2007 - 09:35 #6
Xbox har klart bedre grafik.,
http://youtube.com/watch?v=K9WNlJCkVGI
du kan også søge efter filmen og downloade den i en bedre kvalli..
Det får du mere ud af!
Avatar billede cosmo21 Novice
26. marts 2007 - 09:40 #7
gnuhest: hvad jeg kan se er faktisk 2 identiske versioner ps3 og xbox360 hvorimod Wii ik er lige så god
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. marts 2007 - 11:22 #8
Wii sælger jo så heller ikke på grafik men på en anderledes bruger oplevelse, hvilket åbentbart er faldet i go jord eftersom den salgsmæssigt blæser både xbox og ps3 af banen.

Lige nu er GFX stort set ens på de 2, men om 1-2 år, når udviklerne virkeligt udnytter maskinen fuldt ud, vil du bedre kunne bedømme forskellene på de 2 boxe. Bare tænk på hvordan de aller første PS1 spil så ud i forhold til nogen af de sidste PS1 spil der blev lavet, der var jo en kæmpe forskel.

Efter min mening er PS3 et kæmpe spild af penge. Den har BR, juhuuuuu, hvad skal jeg med det lige PT???
Avatar billede cosmo21 Novice
26. marts 2007 - 12:36 #9
PS3 i på papiret langt stærkere end en Xbox360 drgonzo så hvorfor er du så modstander af den???????
Avatar billede beorn Nybegynder
26. marts 2007 - 13:47 #10
hvis du søger lidt rundt vil du se at der er meget store diskussioner om ps3 og xbox360 og hvilken en af dem der er stærkest og bedst. DrGonzo har fat i det rigtige at maskinerne ikke er direkte sammenlignelige og derfor vil tiden vise hvilken af de to maskiner som er den stærkeste spillekonsol.
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. marts 2007 - 14:26 #11
5500 for en konsol, behøver jeg sige mere
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
26. marts 2007 - 19:48 #12
Husk at slukke for den på stikkontakten når den ikke er i brug, det er en kæmpe stor strømsluger.
Avatar billede cosmo21 Novice
27. marts 2007 - 09:12 #13
drgonzo med en små 100.000 på kontoen rør det mig nu ikke gg
Avatar billede cosmo21 Novice
27. marts 2007 - 09:15 #14
jeg har det sådan selv efter jeg hart snakket med nogle at PS3 på sigt vil slå xbox360 grafisk.. og når den blir billigere inkl. dens hardware spil o.s.v. så tror jeg den trækker det længste strå til sidst.... lige nu er Xbox360 billigst og et lilel skridt foran PS3 så måske jeg skulel invistere í den.. sælger jeg min PS3 med 2 spil til 5500,- da den er sprit ny kan jeg jo købe en Xbox360 med en bunke spil ...
Avatar billede beorn Nybegynder
27. marts 2007 - 09:27 #15
at spå om hvem af dem der "vinder" krigen er svær, jeg tror ikke nogen af dem taber ligefrem.

men PS3 skulle eftersigende være utrolig svær at programmere til og dermed meget dyr. xbox skulle have noget ret effektive værktøjer fra starten af. Jeg går og venter på at Xbox bliver lidt billigere og så vil jeg kigge på en ps3 om et år eller 1½.
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. marts 2007 - 09:47 #16
Cell processorerne i PS3 gør den netop meget svær at programmere spil til, så mange spil vil være programmeret til at kunne køre på flere platforme og derved ikke udnytte PS3´s kræfter maksimalt. Så spil der kommer til både xbox og PS vil nok ligne hinanden meget.  MHT prisfald på PS3 tror jeg der vil gå lang tid før man ser væsentlige prisfald da sony selv ved den høje pris på 5500kr taber penge på PS3. Da PS3 allerede nu er bagud grafisk i forhold til de største PC opsætninger, vil prisforskellen på en PS3 og en PC der slår den grafisk være endnu mindre om 1 - 1½ år og med en PC får du så meget mere.

cosmo21 - Hvis holdningen er, at det ikke generer dig at smide 5.5% af dine sparepenge ud på en konsol, så har du nok ikke 100.000 på kontoen så længe, men det lyder da lækkert, så er det jo heller ikke noget problem med et FullHD (1920*1080) ready TV så du kan udnytte din fine PS3 maksimalt, dyre blueray film og dyre spil.. Der kan hurtigt forsvinde en god portion af de 100.000 ;)
Avatar billede cosmo21 Novice
27. marts 2007 - 13:00 #17
spillene koster ikke alverdens 350 stykket i elgiganten.
Hvad er Xbox 360´s ATI Graphics Processor da nemmere at udnytte maskinens kræfter med fuldt ud på da??

skal under alle omstændigheder have sådan et TV både for tv generelt, dvd og spil.

skal lige sige gav 4800 for min PS3 den er allerede under de 5500 fra start.
men hvis i nu siger PS3 ik er let at udvikle spil til der udnytter dens enorme kræfter , kan man så ikke læse det et sted på nettet for har aldrig hørt det før. Alt jeg har hørt er at PS3 sparker Xbox360 tilbage i stenalderen hen ad vejen fra rigtig mange.
Avatar billede beorn Nybegynder
27. marts 2007 - 13:10 #18
Udviklere har udtalt på nettet og i interviews at ps3 er utrolig svær at kode til ihenhold tidligere konsoller og f.eks. 360. og de 7 cells kræver næsten et multithreadet spil som p.t. ikke er standarden i spilbranchen. og umiddelbart så vidt jeg husker så har sony ikke været den store hjælp for udviklerne.

xbox har givet udviklerne et godt værktøj.

mange sider er enige om at ps3 har et stort potentiale, formodenligt større med xbox. men eftersom de to teknologier er forholdsvist forskellige er konsensus vist hos mange eksperter at.. "time will tell". men hvis man ser på f.eks. folding at home, er der ingen tvivl om at ps3 har stor regnekraft.

så som sagt. jeg venter til jeg ser hvordan situationen ser ud senere, inden jeg køber :) assassins creed og starwars force unleashed udkommer først til nærste år alligevel.
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. marts 2007 - 19:41 #19
Alt jeg har hørt er at PS3 sparker Xbox360 tilbage i stenalderen hen ad vejen fra rigtig mange.

Det er nu heller ikke for konkret. Det lyder jo til at du har bestemt dig for at PS3 skal være den bedste konsol, hvorfor så spilde tid på at diskutere det?

Alle boxe har deres fordele og ulemper. PS3 har blueray, Xbox 360 er billig i forhold til hardware, wii rammer et helt nyt publikum MHT spil. Spil til XBox og PS3 er der stort set ingen forskel på nu og på den grafiske side bliver de nok heller ikke vildt forskellige, men i fremtiden når der kodes ægte multitrådet spil, vil du kunne udnytte CELL processorernes store regnekraft til mere AI mm, men om det nogensinde vil kunne betale sig for spilbranchen at kode et spil direkte efter at udnytte PS3 og CELL vil jeg tillade mig at tvivle på.. Grafik mæssigt er de jo alle bagefter PC nu, og det vil kun blive værre
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. marts 2007 - 11:17 #20
Nu har jeg lige kigget på elgigantens hjemmeside, de har 1 stk PS3 spil til 399, resten koster 439-549 hvor det godt kunne tyde på at standardprisen på nye spil bliver omkring de 500kr, så 350kr i elgiganten har enten været PS2 spil, et endags tilbud eller noget 3, for 350kr er ikke standard pris og de har ikke et eneste PS3 spil til den pris på deres hjemmeside.

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k00003wvle6Fv?CatalogCategoryID=Y4fD4QFHG.oAAAEO_w803xiY&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=&pricenav=&gamesplatformnav=%5E%22PlayStation+3%22%24
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. marts 2007 - 11:52 #21
xbox er også fuldt integreret med windows så du kan streame musik og film mm direkte fra din winpc via wifi
Avatar billede cosmo21 Novice
28. marts 2007 - 13:35 #22
motorstorm og call of duty 3 begge kostede 350 i butikken.. elgigantens hjemmeisde er mange gange dyrere end de tilbud de skyder af i selve butikkerne sagde ham jeg snakkede med sidst dernede
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. marts 2007 - 15:26 #23
som sagt, engangs tilbud, der ikke er represæntative for den generelle pris på PS3 spil..

Efter min mening er PS3 allerede et flop af flere grunde.

1. Cell processorerne. Det er nogen svedige processorer med stort potentiale, men de er så anderledes at programmere spil til, at spil der udelukkende er til PS3 og ægte multi trådet afvikling, tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter indtil videre.

2. Forsinkelsen. Igen og igen er PS3 blevet forsinket, så xbox har ca 1 års forspring. Det var meningen at PS3 skulle blæse alt af banen hvis den var udkommet til tiden, men med forsinkelsen er den allerede overhalet af pc på det grafiske område.

3.  Prisen. Ok den har den billigste br på markedet, men det er 1gen. Skal det udnyttes skal du have for min 5000kr skærm. Dette udelukker en del af sony´s traditionelle PS kunder som børn og teenagere, da 5500 er mange penge for et barn og mange penge at give legetøj for, for forældrene

4. spillene. Da sony havde største delen af konsol markedet kunne det betale sig for spilproducenter at udvikle et spil udelukkende til PS, men med de markedsandele xbox har opnået vil spillet også minimum komme til xbox. Spil som final fantasy der før var udelukkende til PS vil i fremtiden også komme til andre platforme. Idet spillene er på BR vil de nok også som udgangspunkt have en højere startpris end de konsoller der bruger dvd..

Dette er selvfølgelig udelukkende min personlige mening omkring playstation og som sådan bare nogen af grundene til jeg aldrig bliver PS ejer.. Er nok selv mest til wii pga innovation og nytænkning
Avatar billede cosmo21 Novice
29. marts 2007 - 09:32 #24
ja det rigtigt det var kun starttilbudspris. men lækkert nok da.

1. Den skal nok udnytte cell processoren og den vil med den blive stærkere end Xbox360 og PC uden tvivl.

2.PC overgår jo både Xbox360 og PS3 den kan hele tiden udbygges rent grafisk hvorimod en konsol står stille til en ny konsol bliver markedsført. Ligesom de tidligere konsoller der så vi det samme. (Xbox360 er en tand bedre grafisk nu men med et helt år på bagen foran PS3 ja så er det nu ik meget den har fået løftet sig foran PS3 konsollen.

3. Vi må lige blive enige her og det her er trættende at høre på. en PS3 er dyr..
Nej gud er den ej.. den koster 5000 hvad koster et nyt grafikkort i den tunge ende uden resten af pc´en med skærm og det hele godt det samme. så kan man smide penge på det så er PS3 af en meget fair pris. Desuden hvis man skal have en afspiller der kan afspille Blue ray film skal du give ca. 10.000 såå.

hvem der udgiver hvad er ligemeget i mine øjne. et er bare at Gran turismo kun er Ps3 ´s gg og det er bare skønt..
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2007 - 10:39 #25
Gran turismo som du først skal købe og derefter købe baner til, så en fuld version med alt koster omkring 4000kr, du så den, du fik den...

Hvis vi nu siger, at i teorien vil man om 2år udnytte PS3´s cell cpu, tror du at udviklingen på PC CPU´s står stille i de 2 år? Når Cell endelig udnyttes 100% i PS3, hvis den nogensinde kommer til det før der kommer PS4, vil PC CPU´s til den tid være meget vildere

At xbox har 1 år foran PS3 har intet med GFX at gøre, det er nok mere salgstallene det har indflydelse på..

Tror ikke rigtig du er klar over forskellen på cell processorer og alm processorer. Cell er ikke en all purpose CPU som almindelige PC CPU´er, den er meget mere specialiseret til bla regneopgaver og minder som sådan mere om en GPU end en PC CPU. Hvilket også kan ses hvis man kigger på eks tal fra folding@home projektet, cell er super til sådanne udregninger og leverer langt mere regnekraft end PC´s fordi disse har all purpose CPU´s som samtidigt også kører alt muligt andet i baggrunden, mest regnekraft pr enhed leveres dog af GPU´s som er endnu mere specialiserede end cell. Almindelig spil programmering og ægte multi trådet spil programmering. For at udnytte de mange kerner i cell processorerne skal et spil først og fremmest være ægte multi trådet, det er der ikke et eneste spil der er endnu. For at at udnytte den cell der sidder i PS3 skal spillet som minimum være kodet med 7 seperate tråde, hvis du har bare en smule indsigt i hvor indviklet det er så ville du vide at der vil gå flere år før der kommer spil der vil udnytte PS3´s cell 100% og idet spillene også laves til andre platforme, der kan afvikle et mindre antal tråde end cell, vil der ikke være nogen grund til at lave et spil til at udnytte cell 100%.. Lad os bare vente og se hvornår det første multi trådet spil kommer som kan udnytte dual core 100%, så quad core, osv osv, det varer rigtig længe. Selvom man nåede at udnytte cell 100% ville det kun gøre grafikken mere flydende og mulighed for bedre ai mm, på det grafiske får den jo ikke opgraderede shader models, vertex shadere, antal pipelines mm, hvorimod PC grafik er under konstant udvikling, så igen hvis du tror at en PS3 nogensinde overhaler en PC igen på det grafiske område tager du meget fejl.

Jo PS3 er dyr.. Du skal ikke have et gfx kort til 5k for at slå en PS3, det havde været tilfældet hvis den var udkommet til tiden for 1 år siden, men her går udviklingen altså stærkt og du kan få et kort til under 1800 der blæser PS3 af banen. Du kan vel samle en com med 19 tommer fladskærm og det hele for under 10.000 som slår PS3 på det grafiske uden problemer og så kan en PC lige et hav af ting som din PS3 ikke kan.. PS3 har BR afspiller, fint så skal du have for 5-6000 kr skærm for at udnytte den fulde opløsning og så er din PS3 allerede dyrere end en PC og kan ikke ½ delen af de ting en PC kan. BR film er dyre og der er stadig begrænset udvalg, så for mit vedkommende er BR fuldstændigt ligegyldigt
Avatar billede cosmo21 Novice
29. marts 2007 - 11:10 #26
d.s.v xbox360 vel har samme problem at pc eren er stærkere.,. syntes bare du kun køre på PS3 . de 2 konsoller. er jo stort set ens.

tror ik lige gran turismo koster 4000 det da den største løgn ..husk 1 april er først på søndag skriv det der igen ss.

Jeg syntes bare det hyggeligere og mere lækkert at kunne ligge sig i sengen/sofaen og spille.. at sidde oprejst ved en pc er sku belastende i længden..
Avatar billede cosmo21 Novice
29. marts 2007 - 11:13 #27
hvilket grafikkort svare det nvidia kort til som sidder i en PS3 kunne være skægt at se om Sony har brugt 6 år på at lave en konsol PC slår af banen så hurtigt.. for så de godt nok for dumme
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2007 - 12:07 #28
Du kan ikke direkte sammenligne bare sådan. En PS3 har dedikeret alt til spil, hvor en PC bruger rescourser på så meget andet. Men et godt bud er et ATI Radeon X1950XT, core2duo cpu og gode ram så er du grafisk foran PS3. GPU´en i PS3 svarer ca til et gforce 7800 kort.

Nej gran turismo koster ikke 4000, det koster det samme som alle andre spil, men nye baner, biler mm skal købes online, det følger ikke med spillet, og skal du have alle baner og biler bliver den samlede pris ca 4000kr, så undersøg lige dine facts inden du beskylder folk for at lyve.

Eftersom jeg har trådløst mus, tastatur og joypad til min PC er det intet problem at ligge i sengen.

Ja Xbox har nøjagtig samme problem, men den koster så heller ikke 5k faktisk nærmere det halve, og har samme gfx så jeg ville til hver en tid vælge xbox over PS3 + den er fuldt integreret med min windows PC..
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2007 - 12:20 #29
man kan så sige at for rigtige nørder er PS3 klart bedre end xbox, da man kan køre linux på den og det skulle blive muligt at afvikle egen kode. Men det er jo ikke noget der har noget at sige for standard brugere
Avatar billede cosmo21 Novice
29. marts 2007 - 12:26 #30
Det bare sjovt den er så meget bedre end Xbox360 når Xbox360 har lidt bedre grafik i anmeldelserne.. det der jeg er i tvivl også.

- så skal du også have en stor oc skærm hvis du skal lige i sengen gg
- oplsøningen på en pc skærm er jo også væsentligt bedre end dem på de tv vi kender nu her så et pc billed rent grafisk står jo også bedst lige meget hvad vel.

Gran turismo pleer da at have sådan muligheder for at lukke baner op via det man fortjener i spillet ved løb.. hvem vil give 4000 for det hvis det rigtigt altså

lige en sidste ting.. Fight night round 3 er jo nærmest filmsk grafik ..har da ik set et pc spil i den klasse endnu
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2007 - 12:51 #31
http://newz.dk/forum/item/67013/#first
link til prisen på gran turismo, ved godt det er psyko vildt men det passer altså.

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=33831
mere udførlig artikel

Jeg behøver ikke så stor en skærm da jeg pt er studerende og bor i en 1 værelses med spisetoilet, men det er også rart at kunne stå under bruseren samtidigt med man rører i gryden på komfuret og kan åbne døren hvis det ringer på ;) Men nu har jeg en kæmpe chef stol som kan ligges næsten helt ned så det er såmænd finno for mig, desuden spiller jeg mest 1personshooter spil hvor mus+tastatur er klart at foretrække, så er det ikke så fedt at ligge ned :)

Hvis du skal se hvad PC virkeligt formår, så check directX10 videoen til crysis fra crytek, så skal du dælme se realisme.

Synes mange af dine udtalelser starter med, jeg har hørt eller jeg tror, ikke noget rigtigt konkret. Det virker som om du havde bestemt dig inden du oprettede spm og det lige så godt kunne have heddet, why PS3 rules...

At sammenligne 2 ting vil til en vis grænse altid være subjektivt da ting som personlig behov også spiller ind.
På den grafiske side vil der ikke være den store forskel på PS3 og xbox, så det er alle de andre ting man skal kigge på.
xbox har sine fordele og PS3 har sine fordele. Mange fremhæver at PS3 har markedets billigste BR afspiller. Det er rigtigt, den har en 1 generations BR afspiller. Filmene er dyre og i begrænset udvalg, skal det have nogen mening at have et BR drev skal du også have en fullhdready skærm (1920*1080) som bestemt heller ikke er billig. Får du chippet/flashet din PS3 så du kan bruge ulovlige brændte spil, eller tage backup af dine egne spil, skal du først have fingrene i en BR brænder (som heller ikke er billig)og så er der lige prisen på 200kr pr tom skive.
Det sat sammen med at Sony snart lancerer sin 2 generations BR afspiller til 5-600$ som kan tage væsentligt flere formater end deres 1 gen afspiller, og at flere eksperter har udtalt at inden jul vil man se BR afspillere under 500$, de ting til sammen gør for mit vedkommende at BR ikke er et godt argument for at købe PS3
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2007 - 13:28 #33
Mit link til Crysis var åbentbart ikke ok, så her er et link til flere videoer der viser hvad den nye cryengine 2 kan præstere

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2509
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2007 - 13:35 #34
Så lykkedes det at finde et direkte link til en video af DX10 versionen af crysis, dette er ingame grafik ikke prerenderet grafik, spillet kører på et 8800gtx

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1528
Avatar billede cosmo21 Novice
29. marts 2007 - 14:09 #35
ok kigger lige.. er på job så kan ikke kigge så tit..ss
Avatar billede cosmo21 Novice
30. marts 2007 - 14:16 #36
det så flot ud. Ved godt pc er stærkest.-. ingen hemmelighed. men er bare konsolnarkomman for tiden gg skal have mig en supergame pc på et tidspunkt også
Avatar billede drgonzo Praktikant
30. marts 2007 - 17:22 #37
Så må du til at spare, næste år kommer Intel Nehalem CPU med 8 kerner der hver kan afvikle 2 tråde = 16 tråde af gangen, nok en 24mb cache og 1600mhz fsb, den bliver vild..

http://newz.dk/forum/item/69759/

Fik du læst det med gran turismo?? Sygt ikke?
Avatar billede cosmo21 Novice
30. marts 2007 - 22:46 #38
er jeg spændt på...har pengene men kigger mig lidt omkring.. tror der nemlig venter nogle godter der ikke er i butikkerne endnu..

Det med Gran Turismo er jo for sonys vedkommende dumt og som at skyde sig selvi foden.. hvem gider dog bruge alle de penge for berde grafik men mange af de baner der allerede kendes i GT hmm::
Avatar billede cosmo21 Novice
30. marts 2007 - 22:48 #39
lig svar så der point..
Avatar billede drgonzo Praktikant
31. marts 2007 - 12:46 #40
Det er jo heller ike fordi jeg vil afskrække dig fra at købe PS3, det hele handler jo om hvilket udgangspunkt man tager. Er Asteroids bare verdens bedste spil og det må du have, ja så er Atari2600 verdens bedste konsol. Er Gran Turismo det du bare skal have, og er det vigtigt at have et BR drev så er PS3 den bedste konsol i verden. Men kigger du udelukkende på det grafiske, så er en Xbox og en PS3 ikke så forskellige igen og du burde nok overveje den billige konsol, der også er nem at flashe firmware på mm. Har også lige set xbox360 spil til 250kr i Merlin (Lost Planet, Tony Hawks Project 8, FIFA07, NFS Carbon)
Avatar billede cosmo21 Novice
31. marts 2007 - 14:20 #41
nej det ved jeg også godt ingen afskrækkelse her. men har sat mig for at købe En xbox 360 ved siden af så kan jkeg også med mine egne øjne se om der virkelig er så meget grafisk forskel på dem ..for anmeldelserne hjælder altid mest positiv til Xbox360 og rigtigt nok er spillene både billgere og et langt stæørre flertal af titler i forholf til PS3. Qxl har en masse der vil sælge deres Xbox360 så prøver der.

Point gives.. god weekend
Avatar billede gnuhest Nybegynder
30. april 2007 - 11:03 #42
ps3 stinker
xbox har bedre grafik.. men stinker
opgrader din pc.. damn you!
Avatar billede Dark_ArTist Nybegynder
14. september 2010 - 16:00 #43
jeg siger ikke at Xbox360 er dårlig men den har ikke de samme finesser som ps3 her er fx. 5 eksempler

1. Xbox 360 riser dine diske selv blue-ray som er ekstra solide

2. the read ring of dead .. du kan ikke spille særlig længe på Xbox360 fordi den overheather og dør kan man sige xD

3. de fedeste spil bliver lavet til ps3 ( i nogle tilfælde kommer de også til Xbox men dog ikke så gode som til ps3

4. ps3 både invendige og udvendige design er pænere

5. den har mere kraft og kan køre bedre spil ( selvom den graffik mæssigt ligger ens med Xbox360 )