Avatar billede websam Nybegynder
23. marts 2007 - 19:19 Der er 1 løsning

Javascript på imagebutton

Hejsa,

Jeg har følgende onclientclick på min button :

OnClientClick="PopWin('../Media/Default.aspx?field=<%=txt_ImageCollection.ClientId %>&amp;m=cat&amp;ma=loadprodimage','540','740')"

som sådan virker efter hensigten, men når jeg i det nye vindue tjekker mine links er det ikke ideet fra <%=txt_ImageCollection.ClientId %> der vises men en tekst version eller hvordan skal jeg forklare det se link nedenfor :

../Default.aspx?field=<%=txt_ImageCollection.ClientId %>

hvor jeg skulle have haft ideet fra en textbox i stedet.

Nogen der kan hjælpe mig med dette ?

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
23. marts 2007 - 21:58 #1
Følgende i code-behind gjorde udslaget :

btn_Image1.OnClientClick = "PopWin('../Media/Default.aspx?field=" & txt_Image1.ClientID & "&m=cat&ma=loadprodimage','540','740')"

/Websam