Avatar billede bullemand Nybegynder
23. marts 2007 - 15:34 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

DesignDesign Portal - Webdesign

Jeg har et andet emne igang, hvor jeg bad om kritik til min side. Jeg har dog siden hen ændret sidens koncept lidt.

Nu lægger den meget vægt på Webdesign
Html, xhtml, css, logo design og meget mere.

Noget som I kunne finde på at bruge?
Avatar billede bullemand Nybegynder
23. marts 2007 - 15:35 #1
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
23. marts 2007 - 15:47 #2
Tak for point lige för. :)

jeg kunne kun finde paa at anvende en saadan side hvis den er fyldt med tips og tricks samt en masse gode tutorials.
Avatar billede bullemand Nybegynder
23. marts 2007 - 16:22 #3
Det var så lidt. Det var jo god kritik du kom med, så du skulle selvf da have nogle point.

Planen er også at den skal fyldes op med tutorials til html + css, og så en masse javascript scripts.

Men takker da.
Avatar billede simsevu Juniormester
24. marts 2007 - 00:14 #4
Nu har jeg selv brugt php-fusion på en side, det er meget anvendeligt.

Men det kunne være federe hvis siden var mere en skrædder syet portal?..

- min mening ;)..
Avatar billede simsevu Juniormester
24. marts 2007 - 00:15 #5
Svare lige videre, Hvis den var lidt mere lavet direkte til det den skulle, altså skræddersyet til portalen, ville jeg have større tilbøjelighed til at bruge det..
har jeg en idé om at andre også ville..
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
24. marts 2007 - 09:01 #6
simvesu --> phpfusion er et Content Management System og jeg tro ikke bullemand anvender dette på sin webside.

Men du har ret CMS er en fordel.
Avatar billede bullemand Nybegynder
24. marts 2007 - 17:53 #7
Jeg bruger faktisk php fusion på siden. Php fusion er dejlig nemt. Du kan ændre designet som du har lyst til. Det er open source og så er det et cms system.
Avatar billede wtfog Nybegynder
26. marts 2007 - 09:45 #8
Øøh, hvad er det lige du vil have vurderet? Siden indeholder et logind felt og et pænt banner, that’s it.

Konceptet? Det er set før, nok er det ambitiøst men det er ikke orginalt. Jeg kan nævne et halvt dusin sider som er vildt populære og som har præcist samme indhold som du planlægger. Jeg kunne ikke finde på at bruge det – sorry. Siden kunne dog have et stort publikum hvis alle artikler er på dansk.

Øhm, oven i det, så bør du nok revurdere navnet på siden. Det er ikke så smart, orginalt eller tiltalende. Jo, det bringer budskabet – men er det ikke lidt.. kedeligt? Normalt så skal der et lidt mere brainstorming til.
Avatar billede simsevu Juniormester
27. marts 2007 - 11:25 #9
til foxmulder58 ..
det afslører meget meget hurtig at han bruger php-fusion, når der står det copyright nede i bunden, som der skal stå når man bruger fusion. bruger det selv på en side..
Avatar billede bullemand Nybegynder
28. marts 2007 - 11:35 #10
simsevu:

Det skal ikke stå der. Det er open source, så det er om til en selv. Dog anbefales man at lade den blive for at støtte programmet.

wtfog:
Siden er ikke online pt, så det er derfor at du ikke kan vurdere. Man har jo lov til at tænke selv.

Desuden så er det vel originalt, eftersom at der ikke findes andre webdesign portal på dansk ?!

Jeg studerer til multimediedesigner, så ved godt det med brainstorming. Men siden bliver brugt til mange ting, så det er som ikke fordi at jeg har købt domæne'et til at bruge den til det her. Den bruges til at teste scripts og lign.
Avatar billede larsbb Nybegynder
10. april 2007 - 09:23 #11
Hvor studerer du til multimediedesigner henne?

Lidt mere indhold på siden vil dog være en nyttig ting, for at vurdere om konceptet holder og om man kan lide siden. Ideen er vel fin nok, men det er lidt svært at vurdere når nu udførelsen ikke kan betragtes.
Avatar billede nicker Nybegynder
17. april 2007 - 17:01 #12
Hej Bullemand

Synes det lyder som et interessant projekt, og kan rigtig godt lide navnet - syns det klinger. Er det noget som du evt. har lyst til at få hjælp med?