Avatar billede segato Nybegynder
20. marts 2007 - 15:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Expression Blend

Nogle herinde der ved præcis hvad deres nye teknologi kan. Er det udelukkende til GUI eller vil man også kunne anvende dem som java applets? De skriver de er web connected, så kan man sætte sockets op osv osv ?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. marts 2007 - 16:05 #1
Saa vidt jeg kan laese mig til paa 5 minutter paa MS's web site saa er
det et design vaerktoej til UI som ihvertfald for
web versionen maa vaere en konkurrent til Dreamweaver. Der baserer sig saa paa
WPF (det hedder vist WPF/E naar det er Web) d.v.s. XAML.
Avatar billede segato Nybegynder
20. marts 2007 - 21:32 #2
Ja fik fat i xaml og WPF delen selv, men det jeg mangler at finde ud af er om kan også kan få mere funktionalitet ligesom man får ved java applets, og hostet windows user controls.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. marts 2007 - 21:39 #3
http://www.microsoft.com/products/expression/en/expression-web/expression-web-faq.mspx

Q. Does Expression Web work on all browsers?

A. Yes. Expression Web supports XHTML and CSS standards and will enable Web designers to easily build browser-agnostic sites. Expression Web also incorporates rich accessibility support to help build the most accessible, standards-conformant websites possible.

det lyder ikke som Java Applet/Flash/.NET hosted Windows Control for mig.
Avatar billede segato Nybegynder
20. marts 2007 - 22:29 #4
Du har nok ret. Lader den lige køre lidt videre.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2007 - 05:49 #5
Jeg tror ikke der kommer mere her (men der er kommet en masse om produktet !)
Avatar billede segato Nybegynder
20. juni 2007 - 00:14 #6
Hej Arne lad os få den her lukket ned. Smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. juni 2007 - 01:02 #7
svar