Avatar billede netro Nybegynder
18. marts 2007 - 17:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Et par spørgsmål til themes

1) Jeg har brug for at kunne sætte et baggrundsbillede i mine css-filer i theme-mapperne, men det virker ikke. Formentlig fordi stien ikke kan resolves, men det virker fint, hvis jeg lægger følgende i mine "normale" css-filer.

table.MenuButton
{
    background-image: url('../IMG/Backgrounds/MenuButtonBack.jpg');
    background-repeat: repeat-x;
}

2) Jeg vil meget gerne kunne skifte theme dynamisk fra min masterpage, men det skal sættes i PreInit, og sådan en har masterpagen ikke. Så hvad gør jeg her?
Avatar billede lifo Nybegynder
18. marts 2007 - 17:47 #1
"../" siger at det er en mappe længre oppe end den aktuelle sti
så om du har flere forskellige nivouer så funker det ikke
tror at det ville funke at fjerne ..
Avatar billede netro Nybegynder
18. marts 2007 - 17:51 #2
Du gav mig ledetråden. Mine theme-css'ere lå et niveau dybere end før, og derfor skal stien self. være: ../../IMG/Backgrounds/MenuButtonBack.jpg.

Nogen idé om spørgsmål 2??
Avatar billede lifo Nybegynder
18. marts 2007 - 17:54 #3
Avatar billede lifo Nybegynder
18. marts 2007 - 18:11 #4
du kunne også lave en basePge side hvor du sætter din theame
og så arver alle sider fra den i stedet for page
Avatar billede netro Nybegynder
18. marts 2007 - 23:21 #5
Jo... jeg er lige i gang med at prøve noget forskelligt. Eksemplet fra dit link virker, men synes godt nok det er lidt omstændigt med alle de filer for i bund og grund bare at sætte en variabel.
Avatar billede netro Nybegynder
21. marts 2007 - 21:17 #6
Jeg fandt selv den her. Jeg synes, den er helt perfekt.
http://www.codeproject.com/useritems/themeswitcher.asp

Tak for hjælp og læg gerne et svar.
Avatar billede netro Nybegynder
04. april 2007 - 00:50 #7
Well...