Avatar billede benze90 Nybegynder
18. marts 2007 - 00:25 Der er 2 kommentarer

Kan det lade sige gøre at lave Kolon : i en windows fil

Hey Eksperter :)

Jeg kører en cs server til dagligt, og der hører jo også en statistik med til, men problemet er at et steam id det er med et kolon i, derfor er det lidt vigtigt at jeg kan lave kolon i mine windows filer.

Kan det lade sige gøre at lave kolon i windows ved at rette på en fil eller måske ved hjælp af et program

På forhånd tak

Venlig Hilsen Benny
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. marts 2007 - 00:34 #1
Nej - det skulle man slet ikke kunne i et windows-filnavn.

Men hvorfor er data ikke i en database?
Avatar billede benze90 Nybegynder
18. marts 2007 - 00:48 #2
erm serveren kører jo på computeren, og det er der logsne bliver oprettet, som den så uploader til ftp, men de filer den uploader til ftp er uden kolon fordi windows ikke vil lave kolon...