Avatar billede segato Nybegynder
17. marts 2007 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows User Controls på en aspx side

Når man nu tilføjer en UserControl til en aspx side, får man jo ganske meget kontrol over klientens pc. Hvad skal der egentlig til for at få den til at køre ude hos klienterne, skal sitet være trustet osv ... Og er der nogen herinde der har erfaring med sådanne kontroller?
Avatar billede snepnet Nybegynder
19. marts 2007 - 22:43 #1
Som udgangspunkt skal frameworket være installeret på klienten, og du har begrænsede muligheder - eller et behov for at der justeres forhold omkring sikkerhed på klienten.
Der er en ok diskussion om det her - også med en stak links:
http://blogs.msdn.com/shawnfa/archive/2003/06/26/57026.aspx
Som udgangspunkt ville jeg nok ikke anbefale det som en løsning, men jeg kender ikke dit scenarie.
Mvh
Avatar billede segato Nybegynder
19. marts 2007 - 23:19 #2
Skal lave en slags ftp. Så man kan drag filer over på sin kontrol/applet/.. og så bliver den uploaded til server. Så det er nok nød til at være en java applet. Syntes ikke der er så meget om det nye Blend fra microsoft, gad vide om det ville kunne løse problemmet. Tror mere det er noget flash agtigt.
Avatar billede segato Nybegynder
07. april 2011 - 19:28 #3
Lukket grundet manglende svar.