Avatar billede vizion Nybegynder
15. marts 2007 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Email - deling i netværk

Min bærbar og stationære computer er i netværk.

Mit problem er egentlig et email program. Jeg har ikke microsoft exchange, og jeg gider ikke bruge penge på det. Hvordan får jeg en mailprogram, der kan dele mails på netværket?

Altså modtager jeg mailen på den stationære skal den også ligge i indbakken på den bærbare og omvendt.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2007 - 16:30 #1
Du kan jo placere din .pst fil på et share som begge dine PC'er kan forbinde til
Avatar billede speedytech Nybegynder
15. marts 2007 - 21:28 #2
Det kommmer jo lidt anpå hvilket email program du bruger.. men du skal bare finde stedet inde i indstillinger hvor man kan vælger at gemme en kopi på serveren.. Så kan du lave en master, ved ikke at lave ændringen.