Avatar billede hulla Novice
12. marts 2007 - 19:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

webservice findes ikke

Hej

Jeg har et problem med en webservice.
Når jeg kører mit projekt fra min Visual Studio 2005 virker det glimrende.
Problemet opstår når jeg lægger app op på mit webhotel.
Jeg får denne fejl:

CS0246: The type or namespace name 'LinkService' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

Fejlen sker her: LinkService.LinkServiceService link = new LinkService.LinkServiceService();

Det virker som om den ikke kan finde servicen.
Jeg har oploadet hele app i en mappe der ligger under en anden app.
Kan det betyde noget?

mvh
Avatar billede jokkejensen Novice
12. marts 2007 - 21:29 #1
ja din applikation skal ligge i roden af websitet.

En applikation pr iis website - men du kan vel bare merge de 2 applikationer på en eller anden måde.

/JJ
Avatar billede hulla Novice
14. marts 2007 - 19:05 #2
Hej igen,

Det hjalp lidt, men jeg får denne fejl nu:

System.Security.SecurityException: Request for the permission of type 'System.Net.WebPermission, System, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed

Denne fejl dukker kun op på mit webhotel.

Nogen der har et bud på denne?
giver gerne flere point idet spørgsmålet nu er udvidet..
Avatar billede hulla Novice
14. juni 2008 - 06:50 #3
Webserveren var sat forkert op