Avatar billede kingdingaling Nybegynder
08. marts 2007 - 13:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar skal jeg købe?

Står og vil købe en bærbar til damen som hun skal kunne bruge som erstatning for den gamle spand hun har stående derhjemme nu og er træt af. Har luret lidt rundt samt spurt hende og er kommet fra til af den bærbar hun skal ha skal ha følgende specifikationer.

17tommer skærm
Min 1024ram
Tv out så hun kan få den smækket til fladskærmen
Stor harddisk
God processer( ikke nødvendigvis duo core)
Og også gerne bluetooth så hun kan bruge trådløs tastatur og mus til den.

Den behøver ikke og kunne det vilde hvad angår spil og lign da det ikke er aktuelt for hende alligevel.

Håber i sidder med nogle gode forslag derude.!!

på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2007 - 14:44 #1
X72 -
Super lækker maskine til prisen
http://www.laptop4u.dk/vega-baerbare.html?ref=lars
Avatar billede phliplip Nybegynder
08. marts 2007 - 14:49 #3
Jeg linkede til Pro da det er de eneste med 17"
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
08. marts 2007 - 15:51 #4
Det ser umiddelbart ud til at det blir en Vega trunten får så:) alternativet havde være fujitsu siemens.. Tak for det gode råd.!
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2007 - 17:38 #5
Husk at lukke så
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
08. marts 2007 - 22:37 #6
hvordan lukker jeg?
Avatar billede huset Praktikant
09. marts 2007 - 08:02 #7
Markere det navn i boksen forneden til venstre du ønsker at give poin. Herefter trykker du acceptere