Avatar billede brownghost Nybegynder
08. marts 2007 - 00:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor virker min Queue ikke mere, efter 2 år's fejfri kode.

Fatter det ikke, lige pludslig virker min Queue ikke mere.

eks:
DELETE FROM tblBuddyList WHERE (Author_ID = 17236, 17452, 16894)

fejer fordi der er , mellem id'erne.
jamen det har da aldrig været et problem før at slette flere poster på den måde.
har ikke skiftet MS SQL version, køre på samme server alt er som det plejer, men min kode virker bare ikke mere.

Er der nogle der kan komme med en forklaring på dette?
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2007 - 00:23 #1
DELETE FROM tblBuddyList WHERE Author_ID IN (17236, 17452, 16894)
Avatar billede brownghost Nybegynder
08. marts 2007 - 20:59 #2
Kanon tak. skriv svar.

ps ved du hvorfor det andet ikke virker mere lige pludselig?
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2007 - 21:06 #3
Jeg ved det ikke:) har aldrig gjort det på den anden måde:-)

men hvis man har kunne gøre det så kan det være at din MSSQL er opdateret og det ikke er tilladt mere:)

Du får et svar her:)
Avatar billede brownghost Nybegynder
09. marts 2007 - 16:28 #4
humm ja måske. underligt er det..
jeg takker for  din hjælp :)