Avatar billede friiser Nybegynder
05. marts 2007 - 22:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag til logo

Hej eksperter,

Vi er ved at lave et nyt site www.deal2day.dk hvor vi skal have et prof. logo til. Det er et site hvor der skal være en webshop men der skal yderemere sælges via autionssteder som www.qxl.dk og www.trendsales.dk

Logoet skal være "deal2day.dk" hvor vi forstiller os at 2 tallet spiller en vigtig rolle ligesom i tele2 og get2net m.m.

Der må evt. gerne være noget grafik involveret der har noget med handel at gøre f.eks. et prismerkat eller andet.

Vi ved at der normalt kan gives 200 point - men vi vil gerne give op til 2000 points til det rigtige fede logo der efterfølgende vil tildeles den bruger der kommer med det rigtige forslag.

De bedste hilsener

Martin Friis
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2007 - 23:06 #1
Må jeg henlede opmærksomheden på http://www.eksperten.dk/regler.phtml §2.1.15
Avatar billede friiser Nybegynder
05. marts 2007 - 23:37 #2
Det må du meget gerne :) var ikke lige opmærksom på dette - sorry -
Avatar billede maqhem Nybegynder
06. marts 2007 - 05:38 #3
Men du kunne jo lægge nogle penge på bordet sammen med de 200 point, så lover jeg dig, du får bid - og at du helt sikkert kan finde det fede logo.
Avatar billede friiser Nybegynder
06. marts 2007 - 16:13 #4
Er der nogle der har nogle interessante bud?
Avatar billede friiser Nybegynder
06. marts 2007 - 17:26 #5
For at det skal gå rigtig til så udloves der kun 200 points
Avatar billede friiser Nybegynder
07. marts 2007 - 19:35 #6
Har valgt at få designet et logo via et brandingfirma istedet.