Avatar billede stephanryer Nybegynder
05. marts 2007 - 11:31 Der er 1 løsning

trigger med flere rækker i inserted/deleted

MS SQL 2000

Jeg vil gerne lave en trigger, der løber alle linier i Inserted/Deleted igennem og udfører en opdatering for hver række i denne.

på msdn.com nævner de kort, at dette kan gøres vha. "rowset-based logic", men hvordan gøres dette helt præcist?

Den eneste måde jeg umiddelbart ser en måde at gøre dette på er, at lave en cursor, men findes der noget mjere effektivt?

På forhånd tak
Avatar billede stephanryer Nybegynder
21. juni 2007 - 09:52 #1
Jeg har lavet det med en Cursor.

Lukker.