Avatar billede smutti Nybegynder
28. februar 2007 - 23:33 Der er 6 kommentarer

Windows Vista

Jeg har lige købt en ny pc, med Windows Vista.
Forinden tog jeg nogen back up, på en ekstern harddisk.
Specielt fordi der var noget jeg ville bevare og overføre til min nye pc..
De filer jeg prøver at overføre til min nye pc. er nogen DBX filer. Jeg mindes ikke at have gemt dem i det format. Aner ikke hvad jeg skal åbne det med. Det ved Vista åbenbart heller ikke.
Kan nogen knække den nød for mig ?
Hilsen Smutti
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. februar 2007 - 23:40 #1
Avatar billede smutti Nybegynder
28. februar 2007 - 23:44 #2
Hejsa..
Jeg kiggede på dit link..forstår ikke noget som helst..
Jeg er ikke hamrende god til sådan noget computer engelsk.
Kan du/nogen skære det ud i pap for mig ? (det kan godt være jeg er amatør, men indrømmer det gerne) :)
Hilsen Smutti
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 23:58 #3
DBX filer er filer til outlook express dette findes ikke i vista (men hedder nu windows mail) men er mere eller mindre det samme som OE, og burde kunne importere dem via filer og importer.
Avatar billede smutti Nybegynder
01. marts 2007 - 00:18 #4
Så lykkedes det..tusind tak..screem brille !
Avatar billede smutti Nybegynder
01. marts 2007 - 00:20 #5
PS: Du skulle jo have nogen point, kan ikke lige finde ud af hvordan du får dem ?
Avatar billede screem_brille Novice
01. marts 2007 - 00:52 #6
det kan du gøre nu ;)