Avatar billede knudemand Nybegynder
28. februar 2007 - 22:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

afvikling af windows program på telefon

Jeg ønsker at afvikle et ældre windows program på en nokia n73. er der nogen der ved om det måske kan lade sig gøre ? Og hvordan ?

Kan man evt stille programmet til rådighed fra sin internettilsluttede pc, og fjernstyre det fra telefonen ?

Programmet er IKKE browserbaseret.

håber der er nogen der kan hjælpe !
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 23:17 #1
det er ikke muligt, N73 er symbian telefon, og kan ikke afvikle exe filer.
Avatar billede knudemand Nybegynder
01. marts 2007 - 11:49 #2
tak for hjælpen !
Avatar billede screem_brille Novice
01. marts 2007 - 12:09 #3
hvis du foræller hvilken funktion det er du søger kan jeg måske finde et tilsvarende program til symbian platformen.
Avatar billede knudemand Nybegynder
01. marts 2007 - 12:22 #4
hmmm. det er et astrologi program, og det skulle gerne være netop dette: http://www.astroscan.dk/software.htm
Jeg ved ikke meget om det selv, men har oprettet denne forespørgsel for en ven.
Avatar billede screem_brille Novice
01. marts 2007 - 12:36 #5
prøv og se om du kan finde noget her http://www.getjar.com/software/ der er måske noget der kan bruges.