Avatar billede angles Nybegynder
28. februar 2007 - 09:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Navn til dyrefoder

Vi er en gruppe der er ved at åbne en fiktiv dyrehandel, som et skole projekt. Nu skal vi finde et navn til vores egen dyrefoder (som laves til både katte og hunde). Kom med nogle forslag til et navn!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. februar 2007 - 09:46 #1
Tror at i skal bede om to navne - da man ikke bruger det samme foder til hunde og katte. :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. februar 2007 - 09:50 #2
"Vovsesmovs"  "Kattenamnam"  <- de findes næsten ikke på Google
Avatar billede angles Nybegynder
28. februar 2007 - 10:10 #3
"Vovsesmovs" og "Kattenamnam" er ikke lige det vi leder efter.. Jaa vi bliver nød til at finde to navne:) bare ærgerligt at pedigree er taget..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. februar 2007 - 10:12 #4
Er det selve "mærket" I vil finde et navn til, eller til de enkelte produkter
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. februar 2007 - 10:34 #5
"Zpiffy-foods"
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. februar 2007 - 10:39 #6
Doggy og Catty
Avatar billede fromsej Praktikant
28. februar 2007 - 11:20 #7
"Det gode liv" eller "Goodlife".

Personligt glæder jeg mig til de udvikler et de, uden at overdrive, kan kalde for "Noshit".
Avatar billede angles Nybegynder
28. februar 2007 - 17:58 #8
john_westcoast vinder :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. februar 2007 - 18:27 #9
Hermed et svar. :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. februar 2007 - 18:35 #10
Har lige fået at vide af hustruen, at de navne findes allerede som foder i Brugsen.

Så afvis mit svar :)
Avatar billede angles Nybegynder
01. marts 2007 - 16:31 #11
Emballagen er allerede igangsat, og det gør ikke noget, at det er i brug :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. marts 2007 - 16:53 #12
Ok, takker for point :-)