Avatar billede svend-herlig Nybegynder
25. februar 2007 - 22:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nokia PC Suite 6.82 VIL bare ikke installere

Jeg kan desværre ikke installere mit Nokia PC Suite 6.82 da min pc hver gang jeg prøver siger er i gang med en anden installation som jeg skal færdig gøre først.

Jeg ved bare ikke hvilket program der er tale om eller hvordan jeg afslutter det. har selvfølgelig genstartet flere gange og hentet pc cleaner osv. men ja min IBM x41 vil ikke installere programmet! i øvrigt (tror det har noget med samme at gøre) installere min maskinne desværre ikke USB porte længere. Nogen foreslag til hvordan jeg kan få det installeret igen.
Avatar billede komputerdk Mester
28. februar 2007 - 13:14 #1
prøv at starte i fejlsikret tilstand og installere der.. eller lav en ny administratorkonto og prøv der..
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
16. juli 2007 - 17:23 #2
virkede ikke.... har prøvet adskillige gange ca næsten alt, og nu har jeg taget konsekvensen og gen install systemet... nokia var heller ikke til nogen hjælp, de sagde bare at jeg måtte afslutte det program jeg var i gang med (nøjagtigt som windows)