Avatar billede knudemand Nybegynder
25. februar 2007 - 16:42 Der er 1 løsning

avertv usb2.0 installation

Jeg har fået installeret en avermedia a800 usb2.0 tv tuner på min dell xps m1210, under windows xp. Nyeste sw og drivere er hentet fra avermedia.com

programmet installeres fint, alt ser godt ud, men når jeg vælger danmark, og vil søge efter kanaler, så siger programmet at "the country/region doesnt have frequency table"
Hvis jeg vælger sverige eller andet ser det ud til at virke.
Er der en ekspert på eksperten der kan hjælpe mig videre med en frequency table (?) eller et trick til installation ? Evt de manuelle frekvenser der skal/kan tastes ind ?

pft
Henrik
Avatar billede knudemand Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:16 #1
lukket