Avatar billede websam Nybegynder
23. februar 2007 - 21:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Data i detailsview ?

Hejsa,

Jeg forsøger at finde et password i et detailsview, men det vile ikke helt lykkedes :

protected void BindLoginInfo(object sender, EventArgs e)
{
    string Password = Convert.ToString(DataBinder.Eval(e.Row.DataItem, "Password"));
}

Er der en der lige kan sende mig i den rigtige retning ?

/Websam
Avatar billede mochr Nybegynder
23. februar 2007 - 21:28 #1
Er passwordet i en Label controle ?
Kan du ikke bruge FindControl("MinLabel"); ?
Avatar billede websam Nybegynder
23. februar 2007 - 21:35 #2
Det kunne det godt have været men det er det ikke i dette tilfælde jeg skal have det vist i en textbox.

Så jeg skal bare have fundet ud af at finde det i mit detailview.

/Websam
Avatar billede mochr Nybegynder
23. februar 2007 - 21:46 #3
Oki.
Hvis du har den som en datakey, kan du  jo få den ud  med DataKey.Value også smide den i en textbox.
Ellers kan du jo lave et templatefield og smide en textbox der i, også bruge Bind("") i din text.
Avatar billede websam Nybegynder
23. februar 2007 - 21:55 #4
Jeg har et templatefield men da jeg skal encrypt/decrypt mit password skal jeg have fat i den fra code_behind.

Mit detailview loades for øvrigt ved hjælp af et array.

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
23. februar 2007 - 22:02 #5
Og denne er taget direkte fra et gridview :

string Password = Convert.ToString(DataBinder.Eval(e.Row.DataItem, "Password"));

men der må da være en tilsvarende måde at gøre det på i et detailsview ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. februar 2007 - 21:54 #6
Du prøver at finde et password i en datakilde, og ikke i noget UI.... Hvilken fejl får du (hvis nogen)?
Mvh
Avatar billede websam Nybegynder
26. februar 2007 - 23:41 #7
Fejl og fejl er vel så meget sagt, men der er simpelt ikke noget der hedder :

e.rows.dataitem

og det er sikkert bare mig der ikke fatter noget af det ;o)
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. februar 2007 - 23:47 #8
du kan bruge
ditDetailsView.DataItem
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. februar 2007 - 23:48 #9
hvis du er noget du indsætter dynamisk - kan du gøre sådan her vil jeg tro:

DetailsView dv = sender as DetailsView;
Så har du så adgang til
dv.DataItem

Mvh
Avatar billede websam Nybegynder
17. juni 2007 - 09:01 #10
smid et svar snepnet
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. juni 2007 - 15:06 #11
Det gør jeg da bare :o)
Mvh