Avatar billede jambazz Nybegynder
20. februar 2007 - 23:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Virksomhed TOP 10 surfers - hvilket software?

Hej, mit problem er enkelt.

Jeg har behov for at køre statistik på samtlige pc'er således at jeg kan se en top 10 over de som surfer mest i arbejdstiden. Der er ikke noget moralsk spørgsmål i og med alle er klar over dette og det bliver offentliggjort.

Pc'erne er i domæne, og alle logger sig ind personligt på deres pc.
Der er internet trafik gennem en windows server der fungerer som proxy og så har vi en ny ISA server.

Penge har vi nok af, så hvis der er nogle der kender et software der kan løse problemet er der 200 "nemme" points!

Cheers!
Avatar billede screem_brille Novice
20. februar 2007 - 23:58 #1
kerio winroutre firewall og en seperat pc, så virker denne som gateway, og du kan se præcis hvad hver enkelt henter af (mail, ftp, http) osv, indbygget antivirus, og en masse andet. (og er new at administrere) brugeren kan authoriseres direkte op imod AD (automatisk)

http://www.Kerio.com
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2007 - 06:22 #2
Hvis de alle kører gennem ISA serveren, så burde den da kunne fortælle sådan noget som udganspunkt!? Evt. med et 3. parts add-on til at give nogle bedre rapporter (kender begrænset til ISA, men vil umiddelbart mene at den allerede kan det du ønsker).
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2007 - 08:11 #3
Jeg kan se på http://www.isaserver.org/software/ISA/Reporting/ at der netop findes en række 3. parts add-ons som kan hjælpe dig med at lave disse rapporter.
Avatar billede jambazz Nybegynder
09. marts 2007 - 12:41 #4
Jeg vælger en ISA løsning, tak for svar!