Avatar billede leblodia Nybegynder
27. maj 2001 - 20:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Køb/salg/bytte forum

Kunne det ikke være godt med et Køb / salg / bytte forum. Jeg er godt klar over at der er rigeligt med auktioner på nettet men jeg står f.eks og mangler et bestemt motherboard og på mange af auktionerne skriver folk bare \"Pentium motherboard til salg\" og når man kontakter folk og spørger hvad det er siger de \"aner det ikke\".

Folk herinde har generelt lidt større viden om EDB.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
27. maj 2001 - 20:28 #1
KANON IDE
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 20:30 #2
Er blevet foreslået mindst 100 gange før :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 20:33 #3
Men bør nu vedtages - en køb/salg kategori mangler!
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 20:38 #4
tommyf -> du har fuldstændig ret, men eftersom at spørgsmålet har været oppe så mange gange er det ret svært at tro at lige dette her bliver det der sætter det hele i gang!
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 20:46 #5
Vi er den største samlinge nørder/genier/computer-interesserede
på nettet, hvor ville det være mere oplagt at sælge sit domain/
bundkort/RAM end her? Gæt selv hvor mange bud der kommer hvis
man sætter et domain til salg på www.qxl.dk ?

Admin, en bøn til at du vil bruge 1½ minut af din kostbare arbejdstid
til at oprette en ny kategori - evt. under \"Generelt: Fri debat\".
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 20:47 #6
info@eksperten.dk der hvor der er større chancer for at bønner bliver hørt :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 20:50 #7
http://wishwell.everyday.com/ <-- Få et ønske opfyldt ;o)
Avatar billede leblodia Nybegynder
27. maj 2001 - 21:04 #8
OK, var ikke klar over at andre havde foreslået det før men det er vel bare endnu mere grund til at lave det.
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 21:08 #9
Det er det, og det er da også uforståeligt at det ikke er blevet lavet endnu.
Avatar billede dar Nybegynder
27. maj 2001 - 21:33 #10
Jeg synes også at det er en brilliant ide!
Avatar billede bbs Nybegynder
27. maj 2001 - 22:40 #11
Jeg vil gerne ligge server & domæne til, hvis nogen vil programmere.
Logo kender jeg måske også en der kan lave!

Kontakt mig på:
Bjorn.B@mail1.stofanet.dk,
eller ICQ UIN: 92821474
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 22:47 #12
Jeg er med, hvis jeg kan bruges :)
bbs -> tilføjer dig lige til ICQ, ellers glemmer jeg bare det hele.
Avatar billede okay Nybegynder
27. maj 2001 - 22:48 #13
FED IDE :o)
Avatar billede bbs Nybegynder
28. maj 2001 - 07:45 #14
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. maj 2001 - 07:47 #15
Er det mig der har misforstået spørgsmålet? Spørger han ikke om vi skal have en køb/salg/bytte-kategori her på Eksperten? Netop fordi der er så mange it-interesserede, så hjælper det jo ikke at lave endnu en side - ligesom www.qxl.dk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. maj 2001 - 13:33 #16
Det er noteret.
Avatar billede bbs Nybegynder
28. maj 2001 - 13:35 #17
admin-> Skal jeg lukke mit Spørgsmål?
(http://www.eksperten.dk/spm/76385)?
Avatar billede milo Nybegynder
28. maj 2001 - 13:55 #18
kanon ide
Avatar billede egede Nybegynder
28. maj 2001 - 13:58 #19
tommyf -> tror det er meningen at man bruger sit brugernavn på www.eksperten.dk ligesom på www.fotx.net