Avatar billede signor_eriksen Nybegynder
16. februar 2007 - 17:05 Der er 2 kommentarer

Valg af processor

Hej
Jeg skal til at lave en pc som skal køre monowall, men jeg kan ikke finde ud af hvilken processor jeg skal vælge jeg havde tænkt lidt på en Pentium 1 men ved ikke noget om hvad den udvikler af varme og da jeg helst vil have passiv køling vil jeg ikke haven den bliver for varm. Er der nogle som har nogle forslag til hvad jeg skal vælge når jeg vil lave dette?

Mvh
Mads
Avatar billede egr_sli Nybegynder
16. februar 2007 - 17:43 #1
budget=?
Avatar billede signor_eriksen Nybegynder
16. februar 2007 - 17:46 #2
billigt... samlet pc må helst ikke kommer over 500 men har en del i gemmerne så pris er på sin vis lidt lige meget....