Avatar billede thechad Nybegynder
16. februar 2007 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE - HTTP-Fejl 403 - kan ikke hente filer

Hejsa. Jeg har lige været oppe at prøve at hjælpe en kammerat. Hans browser var Hijacked. Og jeg fik det fjernet - men både før og efterr har han ikke kunne hente filer. Det er lige meget hvor vi prøver. Har prøvet download.com og tucows og filehippo - alle steder kom den med ovenstående fejl. Og i Windows update kan han heller ikke hente noget. Det er en fuldt lovlig Windows version.

Nogen bud på hvad det kan være?
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 13:44 #1
virker det i fejlsikret tilstand ? får han en IP adresse ?
Avatar billede jacla Nybegynder
16. februar 2007 - 16:15 #2
Se ligende debat her: http://www.eksperten.dk/spm/600720
Avatar billede thechad Nybegynder
16. februar 2007 - 19:19 #3
Den debat havde jeg set men den kunne jeg ikke bruge da vi ikke kunne downloade noget :(
Jeg har desværre ikke testet det i fejlsikret tilstand. Og jeg har ikke adgang til Pc'en på nuværende tidspunkt :(
Avatar billede thechad Nybegynder
16. februar 2007 - 19:22 #4
Glemte lige at tilføje noget.
Norton's live update virker fint. Og inde på Microsoft's hjemmeside havde vi ingen problemer med at hente IE 7. Jeg synes det virker lidt mystisk - jeg er ihverttilfald ikke stødt på sådan et problem før.
Avatar billede thechad Nybegynder
24. juni 2009 - 00:29 #5
Lukker den...