Avatar billede uhreskov Nybegynder
16. februar 2007 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Blokering af ipadresse ?

Hejsa !

Har et enkelt spørgsmål..
Jeg vil høre om i kan give mig et svar på om det er muligt at blokere ipadresser der vil besøge ens hjemmeside.. ?

Det skal forståes på den måde at jeg har min hjemmeside liggede på et webhotel og har nogle "Klovner" der hele tiden laver "Ballade"
hjemmesiden er lavet i HTML

Jeg prøvede på et tidspunkt at køre siden som PHP, og der var det muligt at udelukke ipadresser..

Kan jeg lave noget så jeg også kan lukke nogle ip'er ude ? i HTML ?

På forhånd TAK !
Uhreskov.
Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2007 - 00:42 #1
Jeg fandt dette men jeg ved ikke om det virker:
http://www.miissy.dk/bloker.php

Pas på med at blokere IP adresser. Du kan komme til at blokere de forkerte.
Blokerer du en dynamisk IP kan du komme til at blokere en hel række brugere.
Avatar billede uhreskov Nybegynder
16. februar 2007 - 01:12 #2
Hejsa boxer...

Jamen hvad skal jeg sige.. TUSIND TAK !
Kan du lave et svar, så det kan gi' lidt point :o)
Det virker perfekt !!!

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede uhreskov Nybegynder
16. februar 2007 - 01:40 #3
Hejsa igen..
er ikke helt sikker på at det er den helt rigtige løsning, ved at lave den fil og uploade den til serveren, lader det til at alle bliver udelukket ??

Jeg har haft et par personer til at teste, og selv om deres ip ikke er i filen, kan de heller ikke se siden ??

Nogle forslag til hvad der kan være galt ?

Mvh.
Uhreskov.
Avatar billede uhreskov Nybegynder
16. februar 2007 - 02:14 #4
så virker det...
Tak for hjælpen, lav venligst et "Svar" :o)

Mvh.
Uhreskov.

P.s. Et tillægsspørgsmål.. er det også muligt at lave noget "Allow" på en side ?
Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2007 - 07:23 #5
Det var dejligt :o)

Så kommer der et svar.