Avatar billede spacey Nybegynder
24. november 1999 - 21:33 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

admin>>> Kan du ikke gøre noget ved Wip13?

Hej admin :-)

Kan du ikke enten tvinge Wip13 til at give de points ud som han skylder, eller smide ham ud herfra???

Det er MEGET iriterende for os, som kommer her tit og hjælper folk at vi skal finde os i en provo som Wip13, der gang på gang ikke giver folk points, når de har hjulpet ham!!!!

Admin>>>> Du er vores eneste håb!!!!!!
Wip13 må elimineres ;-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. november 1999 - 21:35 #1
i agree
Avatar billede spacey Nybegynder
24. november 1999 - 21:37 #2
CyberesPen>>>> Velkommen i klubben ;-)
Avatar billede klas Juniormester
24. november 1999 - 21:38 #3
Kick The Baby
Avatar billede jumper Nybegynder
24. november 1999 - 21:41 #4
Det er lidt sjovt at han afslører hans alder i hans nick ;))

/Thor
Avatar billede spacey Nybegynder
24. november 1999 - 21:48 #5
jumper>>>> Alder????NOPE så ville han være langt mere moden!

Det er nok snarere hans IQ som han afslører i hans nick!

/Spacey
Avatar billede one Nybegynder
24. november 1999 - 22:52 #6
lad os nu lige høre wip13's  kommentar, hvis jeg var ham ville jeg være rigtigt godt gnaven fordi i rakker ned på ham, giv ham en chance til at forsvare sig.

Andreas
Avatar billede tomb3 Nybegynder
24. november 1999 - 23:13 #7
Dødover wip13 lol!
Avatar billede one Nybegynder
24. november 1999 - 23:16 #8
nej stop nu med at rakke ned på manden hvordan ville i andre havde det hvis folk rakkede ned på jer? det er sådan en ting her som gør eksperten.dk  et dumt sted at være.

Andreas
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. november 1999 - 23:32 #9
Klas>> Don't kick the Baby !
Avatar billede stroehm Nybegynder
24. november 1999 - 23:37 #10
så er der fest
:)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. november 1999 - 23:45 #11
Jeg tror bare at han skal have et kursus i at bruge eksperten.dk ...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. november 1999 - 23:54 #12
tror du selv at eksperten er det eneste sted han opfører sig som et svin?
Avatar billede one Nybegynder
24. november 1999 - 23:56 #13
ADMIN luk dette spm
Avatar billede spacey Nybegynder
25. november 1999 - 10:52 #14
Andreas>>> Hvorfor dkal spørgsmålet lukkes???

Wip13 kan ikke bare blive ved med at opføre sig på den måde, der må gøres noget!

/Spacey
Avatar billede admin Novice
25. november 1999 - 11:05 #15
Wip13 har forhåbentlig forstået problematiken. Så vi må håbe han er mere villig til at give point fremover. Ellers må jeg vel smide ham af, selvom jeg helst så at det kunne løses på en anden måde.
Avatar billede spacey Nybegynder
25. november 1999 - 16:51 #16
Men hvad med de points som han allerede skylder væk?????
Skal vi ikke have dem?
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 17:23 #17
admin>>  jeg syntes ikke at han skal smides af, rettere  syntes jeg at folk herinde ved at dem som syntes han er dum, skal smides af  osv kan da bare lade hver med atr svare på hans spørgsmål, hvis wip13 bliver ved med det
altså ikke at give point kan, han jo alligevel ikke blive ved med ret længe da folk bare vil ignorere ham til sidst, det er min mening  han har ikke gjort mig noget ond  så admin lad ham blive  og hvis folk er sure på ham kan de bare ignorere ham

Andreas
Avatar billede spacey Nybegynder
25. november 1999 - 17:31 #18
Men her kommer jo nye hver eneste dag, og vi kan ikke byde dem at de alle skal snydes et par gange af wip13, før de finder ud af hvad det er han gør!
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. november 1999 - 19:21 #19
gud ved om han ikke bare har fundet sig et nyt nick!
vi kan d ikke holde ham væk, vi har jo ikke en kontrollør i indgangen som tjekker pas, vel?
>>one er inde på noget, han kan passe sig selv!
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 19:25 #20
hehe jeg var lidt morgen træt da jeg skrev det  hehe  upps  men det er stadigt mit synspunkt at  faker/whatever skal kunne være her inde, kan i ikke se hvor stor en nydelse de får af at blive nævnt hele tiden?  hvis vi ignorerede fakerne lige som (i siger) wip13  så.. kunne han jo ikke gøre noget  hvor sjovt er det at være faker når det nye point system kommer? altså....
hmm

Andreas
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 19:28 #21
er der nogen som vil starte et debat forum hostet af mig, om problemer på eksperten  så vi sammen kan sende e-mails til admin i stedet for at  oprette spm. hele tiden om fakere osv. ??
send en mail på andreas@crush.dk  gerne lidt asp egenskaber  (;

Andreas
Avatar billede dar Nybegynder
25. november 1999 - 21:00 #22
Andreas>>Jeg er lidt ½ny på stedet, q du mon ikke lige fortælle lidt om hvad det er for et nyt pointsys???
Avatar billede one Nybegynder
25. november 1999 - 21:21 #23
vi har haft nogen point fejl i asp koden  det har folk så fundet ud af  og misbrugt (disse personer er her ikke længre) men admin er ved at havde et script færdigt som vil slette overskyddende point som man ikke har tjent.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
25. november 1999 - 22:13 #24
andreas>>> Lige mine ord.

I andre>>> Ignorer dog manden/drengen hvis han generer jer. I har vel ikke så kort lunte at I farer op over et par spidige kommentarer.

skjoldet
Avatar billede spacey Nybegynder
25. november 1999 - 22:27 #25
SÅ LAD DETTE VÆRE EN OPFORDRING TIL ALLE:

Hold jer væk fra Wip13'ens spørgsmål!

/Spacey
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. november 1999 - 22:36 #26
ja flot, hvor mange ud over de 7 stykker her inde, tror du ser den?
Avatar billede one Nybegynder
26. november 1999 - 04:37 #27
esben>> så find dog på en bedre ide, andet en at tonse ham ud
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. november 1999 - 13:04 #28
Har Wip13 set dette spørgsmål?
Avatar billede dar Nybegynder
29. november 1999 - 21:55 #29
det var et godt spm......en go kommentar