Avatar billede jakoblind Nybegynder
14. februar 2007 - 11:14 Der er 3 kommentarer

Mit word dokument er låst mod redigering med jeg mangler koden?

Hejsa,

Jeg har et word-dokument som er låst imod redigering.

Nu er jeg kommet i det problem, at jeg har brug for at ændre nogle af felterne, men jeg kan ikke huske hvad koden er.

Findes der et program der kan finde min kode / oplyse hvad min kode er?
Avatar billede ladyhawke Novice
14. februar 2007 - 11:47 #1
der er da ikke nogen som (kvalificeret) kan give dig din kode, du har vel selv fundet på den engang....
Avatar billede mugs Novice
14. februar 2007 - 11:48 #2
Avatar billede popstar Nybegynder
14. februar 2007 - 13:59 #3
Hvis du ikke har beskyttet med password - kan du evt. prøve med følgende:

Vis -> Værktøjslinier -> Formularer -> Klik på ikonet som ligner en lås.

Hjælper det?