Avatar billede dytti Novice
13. februar 2007 - 07:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

erfaring med ashampoo

Vil lige høre om der nogen der har erfaring med Ashapoo firewall.
Er det fup eller virker den rent faktisk?
Avatar billede kalp Novice
13. februar 2007 - 08:23 #1
Har ingen erfaring med den, men vil nu ikke tro deres produkter er fup.

Ashampoo laver meget software.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
14. februar 2007 - 18:01 #2
Gratisversionen gør ikke portene stealth, og har ikke programkontrol. PRO versionen er heller ikke imponerende. Der findes bedre gratis alternativer, f,eks Comodo http://www.filehippo.com/download_comodo/

Ashampoo laver meget udmærket software, men deres sikkerhedssoftware, er jeg ikke imponeret af.
Avatar billede dytti Novice
15. februar 2007 - 10:12 #3
Jeg prøvede Ashampoo - Ikke godt. Den kolliderede strax med Win XP firewall (selv om den var slået fra)

Har nu installeret Comodo. Den ser ud til at være rigtig god til prisen :-) så den beholder jeg ski.

forever-> Lægger du et svar.
qavi-> Tror heller ikke nu, at det er et fupprogram (som f.eks. WinAntiVirusPro 2006 UHADA)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. februar 2007 - 16:06 #4
Mange regner faktisk Comodo for den bedste firewall overhovedet, selv om den er gratis. Hold lige øje med siden, da den snart kommer i en ny og forbedret version, som bla inkluderer et HIPS.
Avatar billede dytti Novice
16. februar 2007 - 07:33 #5
Det vil jeg holde øje med. Tak for tipset.