Avatar billede nielspt Nybegynder
12. februar 2007 - 15:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fullrate i Århus - et par spørgsmål.

Hej.

Overvejer at gå fra Clearwire til Fullrate(www.fullrate.dk) og har i den forbindelse lige et par spørgsmål:

1) Ubegrænset download: 5mb/512kbit til 299 pr/md. + 99 kr. i oprettelse - er det ikke fornuftigt?

2) Vil det på nogen måde være et problem, at sætte det til min trådløse router, og dele forbindelsen med en anden i opgangen?

3) hvad vil det sige, at man får 'fast telefon' - hvad indebærer det?

4) Hvorfor er leveringstiden så lang? (4 til 8 uger)

Andre kommentarer til Fullrate?

(..Det skal nævnes at jeg bor i Århus, og har tjekket på deres hjemmeside, at jeg kan få helt op til 20mb-forbindelse...)

Mvh. Niels
Avatar billede 7degreez Praktikant
12. februar 2007 - 15:58 #1
1. tja er jo billigt

2. måske kommer an på udstyret

3. gratis taletid til alm. telefoner

4. ikke kun dig der spekulere over tilbuddet ;)
Avatar billede nielspt Nybegynder
12. februar 2007 - 16:40 #2
OK..

Til nr. 2:
Udstyret er en belkin trådløs router, og to bærbare computere med trådløst net-kort. Men er det fuldt lovligt at dele en sådan forbindelse? Og kan man stadig bare nøjes med 1 IP-adresse?

Til nr. 3:
Vil det sige, at man bare kan sætte en telefon til telefonsstikket, og så ringe? Eller skal man have fat i TDC først? (har ingen fastnet tlf. lige nu)

Kommer der en medarbejder ud og sætter det op? Eller klarer man dette selv (ligesom jeg gjorde med Clearwire..)
Avatar billede nielspt Nybegynder
13. februar 2007 - 15:22 #3
...lukket