Avatar billede popstar Nybegynder
12. februar 2007 - 14:32 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Den bedste og billigste forbindelse p.t.?

Hejsa

Jeg har et ADSL abbonement hos TELE2 1024/128 som jeg giver 299,- md.

Kan det gøres billigere? Evt. hurtigere til samme pris hos nogle andre?
Avatar billede popstar Nybegynder
12. februar 2007 - 14:36 #1
Det skal siges, at jeg vil have et abbonement med fri trafik.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2007 - 14:51 #2
Cybercity kan gøre det billigere. Du har også mulighed for fri telefoni:
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/index.aspx#H1-txt-2
Avatar billede popstar Nybegynder
12. februar 2007 - 15:45 #4
Kan man bruge sin egen trådløse router hos Cybercity?
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2007 - 15:53 #5
Nej de kræver en speciel trådløs router. Det er muligt at du kan sætte din egen op efter standard routeren fra Cybercity. Men det kan konflikte.
Alternativt kan du sætte en switch + et accespoint op efter CC routeren.
Det har jeg gjort og det virker.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2007 - 15:55 #6
popstar >> ja det kan man godt. Jeg har det selv. Jeg har koblet min trådløse til deres modem og så kører det ellers bare.
Avatar billede 7degreez Praktikant
12. februar 2007 - 15:55 #7
www.fullrate.dk der kan du få en 5mbit til de penge
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2007 - 15:56 #8
Det er jo ikke en "rigtig" router det cypercity kommer med da den jo kun har en port til netværkskabel:) men nærmere et modem.. som de kalder for router! blah blah.. men det lyder jo også godt.

Men nej.. køb bare en helt almindelig trådløs router og sæt netværkskablet fra modemet over til dit trådløse (istedet for pc'en)

og så kører det!!
Avatar billede plx Nybegynder
12. februar 2007 - 20:12 #9
Den er vel lige så rigtig som alle andre routere. De leverer bare et produkt, hvor modem og router er puttet i samme kasse. At den kun har en port til RJ45, er fordi den ikke har indbygget switch
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2007 - 22:32 #10
plx >> I mine øjne er det ikke en rigtig Router. Du har lov til at mene noget andet og med hensyn til at kalde det for en router der vil jeg altid være uenig:)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2007 - 22:33 #11
vil kalde det for et avanceret modem:)
Avatar billede popstar Nybegynder
13. februar 2007 - 09:07 #12
Jeg kan ikke skifte til fullrate, da det stadig er under etablering i mit område.

Det lyder som om at jeg ikke kan hente den store gevinst ved at skifte til et andet selskab! - MERE BØVL....
Avatar billede boxer Nybegynder
13. februar 2007 - 09:24 #13
Det ved jeg da ikke....
Hos CC kan du da få dobbelt dwonloadhastighed til mindre end du giver nu.