Avatar billede kimldk Nybegynder
11. februar 2007 - 23:52 Der er 2 kommentarer

Word lukker når jeg vil bruge "art toolbar" nederst

Word lukker når jeg vil bruge "art toolbar" nederst.

Jeg får en fejlrapport:
"Microsoft word har fundet en fejl og afsluttes."

Hvad kan problemet være?

Jeg har tidligere brugt tingene, hvor de virkede fint.

Kan installationen af Outlook express have haft nogen indvirkning?

Jeg har ingen problemer med virus eller lign.

Jeg oplever med sjældne mellemrum at det samme sker i explorer.

Kan man opdatere en ikke lovlig Office xp pro?

Mange tak,
Kim
Avatar billede kimldk Nybegynder
19. marts 2007 - 17:26 #1
er der virkelig ingen hjælp at hente?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
31. marts 2007 - 21:56 #2
Det er lidt svært at svare på, for det kræver egentlig, at du giver lidt flere oplysninger om i hvilke tilfælde, det sker. Sker det altid? Sker det kun nogle gange? Hvad er det i øvrigt for en "art toolbar"? Har du installeret nye programmer, SP, add-ins eller lignende omkring det tidspunkt, hvor problemet begyndte at dukke op?

Det kan være lidt af en detektivopgave at finde ud af - og der er du den bedste detektiv.

Noget andet - du skriver, at det samme sker i explorer. Men det må vel være en anden fejl? For der bruger du vel ikke en art toolbar?