Avatar billede yaris Praktikant
11. februar 2007 - 23:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dr net tv problem

Hej jeg har lige været inde ned brormand og han har et lidt underligt problem han kan godt se live tv fra dr net tv men han kan ikke se de bånnede (gamle) udsendelser og han har en 2 megabits forbindelse. Jeg havde min den bærbare med der inde og den kunne heller ikke, men den virker fint hjemme hos mig selv. jeg har en 2 megabits fra dansk kabel tv.
kan det være et port problem i så fald er der en der ved hvilke porte der skal åbnes
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 23:19 #1
hvilke gamle udsendeler ? der findes jo tusindvis af wet tv kanaler, så det er lidt svært at gætte hvilken der tænkes på ?
Avatar billede yaris Praktikant
11. februar 2007 - 23:25 #2
det er dem der ligger under programmer på dr.dk/tv altså dr's net tv
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 23:29 #3
skyldes vel ders utrolig lave båndbredde, der kan være ca 1000 online ad gangen til deres web "tv"
Avatar billede yaris Praktikant
11. februar 2007 - 23:34 #4
det ved jeg ikke for jeg prøvede hjemme fra mig delv samme tid som han prøvede og jeg havde ingen problemer og cybercity's support sagde at alle porte i ruteren som udgangspunkt er lukkede så det var derfor jeg spurgte som jeg gjorde men hvis du har cybercity kan du se det????
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 23:59 #5
her virker det, og det kræver ingen indgående porte åbne
Avatar billede yaris Praktikant
12. februar 2007 - 00:09 #6
takker men det var underligt og hvis du ikke har gjordt noget særligt inde i port forwarding i ruteren, for han har lige fået en ny zyxel ruter fra cybercity og det enste han har gjordt er at sætte den op efter vejledningen
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2007 - 00:33 #7
her er kun åbnet for enkelte ting (som ikke har med den her maskine at gøre), så det er ikke det, har han prøvet med en anden browser end internet explorer ? (anbefaler firefox)
Avatar billede yaris Praktikant
12. februar 2007 - 00:38 #8
jeg har prøvet at skrive til dr. for at høre om de har en ide jeg skal nok lade høre fra mig med deres svar
Avatar billede yaris Praktikant
18. februar 2007 - 17:48 #9
han har fundet ud af det det var dr der havde haft et problem så tak for komentarene og jeg lukker spørgasålet
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 18:21 #10
det lyder ikke helt rigtigt, når andre godt kan og kunne bruge det.