Avatar billede hardyc Nybegynder
11. februar 2007 - 11:40 Der er 7 kommentarer

Beder om adgangskode

Da jeg skulle åbne et regnskab i SS jeg lige har afsluttet bogføringen på bad den om en adgangskode, men jeg har aldrig oprettet adgangskoder til mine regnskaber, hvad gør jeg nu
Hilsen
Hardy
Avatar billede freekyzone Nybegynder
11. februar 2007 - 13:23 #1
Hmm, lyder mærkeligt.
Jeg vil meget gerne tilbyde at jeg forsøger at åbne dem, hvis du laver en udlæsning/sikkerhedskopi og der de 2 filer.

Men jeg ved også hvor følsom regnskabsmateriale er :-(

Jeg har aldrig oplevet problemet.
Du har ikke geninstalleret, eller haft indlæst andres regnskaber?
Avatar billede hardyc Nybegynder
11. februar 2007 - 14:12 #2
Nej den jeg opdagede på den anden inden jeg begyndte at bogfører at i egenskaber/adgangskode var markeret med stjerner hvorefter jeg ændrede til en ny kode og den virker nu.

Hvordan kan jeg sende kopi af min sikkerhedskopi af regnskabet, det ville være godt da jeg så kun skal bogføre ca 50 bilag igen og det er ok du får den mellem os imellem

Hilsen
Hardy
Avatar billede freekyzone Nybegynder
11. februar 2007 - 19:48 #3
shift+ctrl+b (genvej til sikkerhedskopi)

Jeg har ikke selv sommasumarum installeret, men det har vi på arbejde.

Sikkerhedsfilerne (vigtig at det r BEGGE de to filer der bliver danet at jeg modtager)

tolle @ sol . dk

Løser jeg problemet, vil løsningen naturligvis blive "postet" her på siden, så alle får glæde af svaret (jf. gældende regler)
Avatar billede hardyc Nybegynder
12. februar 2007 - 04:41 #4
Ok har sendt den til dig

Hilsen Hardy
hardyc@get2net.dk
Avatar billede freekyzone Nybegynder
24. juni 2007 - 18:09 #5
StonesSoftware vil gerne hjælpe dig, men jeg vil ikke sende filerne til dem uden din tilladelse...
Avatar billede jensji Nybegynder
14. januar 2008 - 17:33 #6
Hej med Jer.

Fandt I en løsning på problemet? For jeg har nemlig et lignende problem med mit regnskab. Pludselig er der kode på, men jeg har aldrig sat kode på mit regnskab.

Med venlig hilsen
Jens Just Iversen
Avatar billede freekyzone Nybegynder
14. januar 2008 - 17:51 #7
Hej,
Jeg har sendt nogle mails tilbage til hardyc, om jeg må have lov til at kommunikere med en samarbejdspartner om problemet.

Da jeg ikke har fået svar, har jeg ikke turde at videresende/give regnskabet.

Men jeg var ellers sikker på jeg kunne løse problemet... :-)