Avatar billede casperl Nybegynder
10. februar 2007 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt design af hjemmeside

Hej Eksperter,

BeståHH påtænker at lancere en v2 af vores "portal" som pt. har været phpbb2. Vores brugere er HHx-elever dvs. kritiske brugere i alderen 16-20, og der er mange af dem ca. 2500.

Vi ønsker en hjemmeside der indeholder:
- Forside med nyheder og seneste indlæg mv.
- Aktikelsektion hvor vi gennemgår pensum
- Debatforum (hvor de gamle phpbb2 indlæg skal importeres)
- Downloadsystem hvor man frit kan downloade vores vejl. løsninger og opgaveværktøjer.

Siden skal være meget nem at vedligeholde dvs CMS.

Vi ligger stor vægt på designet da det er vigtigt at få vores budskab ud til så mange så muligt, og fastholde vores mange brugere.

Da hele vores koncept er gratis for alle brugere har vi kun en smule indtjening fra vores reklamer på siden, så vores budget er yderst moderat.

Vi vil gerne ind i en dialog med diverse designere der har idéer til hvordan denne opgave kan løses og hvor prislejet er.

Vi håber at høre fra jer

Med venlig hilsen
Casper Larsen
BeståHH

cl@bestaahh prik dk
Avatar billede lajlev Nybegynder
11. februar 2007 - 21:53 #1
Jeg vil gerne lave et forslag. Send krav og ideer til mail@OSweb.dk

/Michael
Avatar billede dysp Nybegynder
21. februar 2007 - 17:29 #2
Goddag,

jeg er en person som prøver at supplere til studiets liv med nogle penge.
Jeg har 6 års erfaring med photoshop og jeg mestrer derfor langt de fleste grafiske opgaver.
Jeg er ikke ude på at køre en forretning, men nærmere hjælpe folk og få en skilling igen. Jeg kræver ikke 1.000 kr,-
for et logo, så kontakt mig og så finder vi en pris :)

Jeg er også medlem af en mindre gruppe som laver hjemmesider til rimelige priser, så hvis det er et ønske, er det også en mulighed, selvom det kræver en del mere kommunikation end fx et logo.
Kontakt mig, så snakker vi om sagerne.

dysperen(at)gmail(dot)com

Mvh. Dysp
Avatar billede nqhr Nybegynder
25. februar 2007 - 21:28 #3
Jeg ser intet problem i at lave et supersmart, flot og professionelt design til dig, så skriv hvis du er interreseret.

nqhrdk@gmail.com

Jesper Corfitz