Avatar billede mikker1448 Nybegynder
08. februar 2007 - 17:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man den til at opdatere og scanne i lukningsfasen?

Hejsa...

Jeg snakkede med en af lærerne på min skole og han var så trær af at hver gang han startede sin computer op så begyndte den at opdatere virusprogrammet og scanne for virus...

Det ville være mere ideelt at flytte de arbejdsgange til når man beder den om at slukke, da den så kan sikkerhedskopiere, opdatere og scanner når man er færdigt med at arbejde ved computeren...

Er der nogen der kan hjælpe med det???

Cheers
Mikkel
Avatar billede leif Seniormester
08. februar 2007 - 17:25 #1
Det er da smartere at den opdatere ved åbning da du så har nyeste opdatering fra starten !

Men, men hvad havde du forventet ? Skal vi gætte hvad virus program ham bruger ?
Avatar billede boxer Nybegynder
08. februar 2007 - 17:29 #2
Langt de fleste virusprogrammer kan sættes til at opdatere og scanne på bestemte tidspunkter. Sæt den til det på et tidspunkt hvor PC'en er tændt men der ikke arbejdes ved den. Slå også automatisk opdatering fra.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 17:43 #3
er ikke enig i at automatisk opdatering skal slås fra, alt for mange tænker ikke over de så skal opdatere den manuelt.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. februar 2007 - 18:06 #4
sb -> automatisk opdatering er ikke nødvendig hvis du, som jeg skriver i mit første indlæg, sætter den til at opdatere og scanne på bestemte tidspunkter.
Så får du opdateringerne alligevel.
Avatar billede mikker1448 Nybegynder
29. maj 2007 - 18:41 #5
S
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 19:24 #6
?