Avatar billede nicxyg Nybegynder
07. februar 2007 - 13:13 Der er 4 kommentarer

Programmering af boligside!

Hej
Søger en der kan programmere en side ligesom www.lejebolig.dk.
Da jeg er i gang med at ville starte sådan en side op.
Jeg har selv lavet designet (som er super enkelt) i Photoshop.
Så det bare programmeringen jeg søger en hjælpende hånd med.
Men siden skal faktisk være ligesom www.lejebolig.dk
Mit formål med min boligside er bare det skal være meget meget billigere for brugerne end det er på www.lejebolig.dk og de andre boligsider.
Siden skal selvfølgelig være lidt brugervenlig for mig så jeg kan rette osv lidt i siderne.

Der vil selvf. være noget økonomi i det. men det er jo et fritidsprojekt.
Men hvis det har din interesse kontakt mig på nicxyg@hotmail.com

Mvh. N.J.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
07. februar 2007 - 13:15 #1
http://www.eksperten.dk/spm/761048

Man må ikke poste dobbelt
Avatar billede nicxyg Nybegynder
07. februar 2007 - 13:43 #2
Var i tvivl, hvilken kategori den skulle ind under.
Avatar billede a1a1 Novice
07. februar 2007 - 18:26 #3
prøv at se:
http://boligshop.dk/net/default.aspx (det er gratis)
Avatar billede nicxyg Nybegynder
07. februar 2007 - 19:14 #4
Hvor er folk dog bare herlige her inde! (crap)
til grin. Har os fundet en lukket pisset.