Avatar billede tjavspigen Nybegynder
04. februar 2007 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cybershots & wks-nt-xp

Jeg har fundet disse 2 inde i min jobliste "Cybershots & wks-nt-xp" og ville spørge hvad de gør, plus jeg har et problem med at komme ind i min hjælp og support, om de har noget med det at gøre.

Samt hver gang jeg prøver at skanne min comp. med virusscan på internet sider, så lukker de ned, jeg har prøvet både med sygate, virus112, + mange andre..

nogen gange gør den det også med alm. sider jeg sidder og kigger på.

Please hjælp mig, det er rigtigt irreterende..
Avatar billede levich Nybegynder
04. februar 2007 - 15:02 #1
Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
05. februar 2007 - 16:14 #2
kunne slet ikke komme ind og se svaret som du havde lagt, den lukkede siden ned, så jeg gjorde det at jeg reparerede min xp og nu er de væk, og alt duer igen, så tak men fandt selv ud af det
Avatar billede levich Nybegynder
05. februar 2007 - 17:24 #3
Godt at det lykkedes.
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
07. april 2007 - 09:14 #4
aa