Avatar billede wired Nybegynder
04. februar 2007 - 10:55 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ASP.NET AJAX Treeview loadcontrol loginview

I et UpdatePanel er siden placeret sammen med et TreeView der anvender (siteMapDataSource) Web.Sitemap.

Når jeg klikker på et menupunkt ville jeg gerne at den sprang ned i "TreeView1_SelectedNodeChanged" således at jeg kan indlæse en .ascx kontrol afhængig af valget, men problemet er at web.sitemap kræver en url og at "TreeView1_SelectedNodeChanged" ikke arbejder sammen med web.sitemap.

Hvis jeg ikke anvender (siteMapDataSource) web.stemap men vælger none virker det som ønsket, men så kan jeg bare ikke få forskellige menuer (med forskellige punkter) afhængig af hvem som logger ind.

Jeg kan ikke lige se den af MS forventede løsning på problemet, er der nogen som kan hjælpe mig.

Vurdere problemet som meget svært derfor 200 point.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
06. februar 2007 - 10:58 #1
Jeg mener at have læst at der er problemer hvis du bruge et treeview i et updatepanel.
Er det hvad du gør ?
Avatar billede wired Nybegynder
14. februar 2007 - 02:43 #2
Yep. Har læst at AJAX ikke understøtter Treeview så det er vel svaret.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
15. februar 2007 - 07:54 #3
ja det vil jeg tro.
Avatar billede wired Nybegynder
15. februar 2007 - 08:33 #4
Hvad si'r du til at dele ?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
15. februar 2007 - 16:59 #5
jo det kan vi godt.
Jeg har jo ikke hjulpet så meget.
Så det bestemmer du :)
Avatar billede wired Nybegynder
15. februar 2007 - 21:28 #6
Dialog er nogengang nok.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
15. februar 2007 - 21:33 #7
k :)
Hvad gjorde du for at løse problemet ?
Avatar billede wired Nybegynder
15. februar 2007 - 21:56 #8
accepterede fakta og venter på ajax.asp.net