Avatar billede carlo1 Nybegynder
02. februar 2007 - 20:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan den her bærbare game?

HP pavilion sempron 3400+ ,model dv 6107

Jeg er mest i tvivl om grafikkort kan klare call of duty 2:
GeForce Go 6150 (delt), 1024 mb ram, AMD 3400hz

Nogen der ved noget om dette?
Avatar billede huset Praktikant
02. februar 2007 - 20:37 #1
COD (Call Of Duty) kræver en kraftig maskine på grafik siden, og jeg vil ikke anbefale det kort til tilfredstillende afvikling af dette spil.

Hertil er Sempron en discount processor.
Avatar billede lzs Nybegynder
02. februar 2007 - 21:55 #2
som huset siger, vil et geforce go 6150 ikke kunne udføre opgaven tilfredsstillende.
du skal lige være opmærksom på (hvis du da ikke er det i forvejen) at en sempron 3400+ ikke er det samme som at den har 3400mhz.
Avatar billede carlo1 Nybegynder
05. februar 2007 - 07:24 #3
Næh ang 3400, det vidste jeg ikke :) så tak for svar begge to. I kan dele i porten hvis lzs lægger et svar.
Avatar billede huset Praktikant
05. februar 2007 - 08:00 #4
....
Avatar billede mads-3 Nybegynder
05. februar 2007 - 21:11 #5
ja som de andre siger, hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ret sikker på du vil få grum neder på hvis du køber den bærbare der og prøver at spille...
Det bliver noget i stil med ALLE settings på low, lav opløsning og max 10FPS (overhovedet ikke spilbart, dum lag)
Avatar billede lzs Nybegynder
06. februar 2007 - 13:14 #6
ja nåede ikke lige at lægge et svar, men godt at du kunne bruge det :D