Avatar billede zeros Nybegynder
26. maj 2001 - 14:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

til zyphon

Avatar billede techno_dk Nybegynder
26. maj 2001 - 14:11 #1
ref?
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. maj 2001 - 14:17 #2
Avatar billede master_nemo Nybegynder
26. maj 2001 - 14:19 #3
hej pede :o)

/MN
Avatar billede prodic Mester
26. maj 2001 - 14:25 #4
Zyphon->Hvorfor er opretteren af det linkede spørgsmål zeros.dk? og hvorfor virker det gamle ikke længere?
Hvor bruger I ikke den rette kategori?
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. maj 2001 - 14:43 #5
Prodic>>
rette kategori, har jeg ikke lige noget at gøre med.

Og den nye bruger skyldes den dårlige stemning der var i hans indlæg så han har slettet hans bruger og oprettede så en ny da jeg havde lavet noget han godt kunne bruge..

Tror vist snart at det er på tide at smide hans mail op til offentligheden! =)
Avatar billede prodic Mester
26. maj 2001 - 14:48 #6
zyhpon->En dårlig steming - siden hvornår har det været en lovlig grund??
Jeg forstår ikke, at du modtager de point når nu grundene er så langt ude som det er tilfældet.
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. maj 2001 - 16:10 #7
øøøh forstår du ikke hvorfor jeg får point for noget jeg har lavet eller hvad????
Han kan ikke give mig point i det spørgsmål jeg har linket til da han har slettet brugeren!!!

Avatar billede razor Nybegynder
26. maj 2001 - 17:00 #8
Hvorfor hulen opretter du nu spørgsmålet her igen istedet for i freelancekategorien ?!?!?
Avatar billede prodic Mester
27. maj 2001 - 15:10 #9
zyhphon->Hvorfor kontakter han ikke admins og får genoprettet den gamle bruger???
Hvorfor bruger han ikke Job->Freelance?
Avatar billede zeros Nybegynder
27. maj 2001 - 16:11 #10
sket er sket.... og nu har vi løst \"problemet\" selv.....