Avatar billede malm Nybegynder
01. februar 2007 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access, IE7 og sikkerhed

Lad mig lige sige det med det samme - vi har 70 meget forkælede brugere. Når det så er sagt er det mig en gåde hvorfor installation af IE7 påvirker sikkerhed omkring Access. Jeg har brugt lang tid og penge på at omgå pladder-mås-sikkerhed så det arbejdende folk kan udføre et stykke almindeligt kontor arbejde. *?%@!?*bib om ikke installation af IE7 medfører dialoger man skal klikke sig igennem før databasen åbenbarer sig. Hvordan fjerner jeg disse pladder-mås-sikkerheds-dialoger?

Udelade installation af IE7 dur heller ikke da "virusen" kommer ind ad bagdøren i form af en windowsopdatering.

-Malm (grrr)
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2007 - 10:42 #1
Har du indstillet sandkasseniveauet?~)
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2007 - 10:49 #2
tools/security/security
det kan være at du skal tilføje funktionen igennem
view/toolbars/customize.../commands/tools/security!~)
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2007 - 10:50 #3
Level skal selvfølgelig sættes til Low...
Avatar billede malm Nybegynder
03. april 2007 - 15:20 #4
Såvidt jeg husker løste jeg det ved at tilføje netværksstedet som et websted jeg har tillid til.