Avatar billede x-torsten-x Nybegynder
01. februar 2007 - 00:20 Der er 4 kommentarer

Medion bærbar fra aldi...Køler

hej. nu har jeg lige købt min nye bærbar fra aldi (værdi 8.000kr)
og den fungere rigtigt godt, men den bliver så djævelsk varm, og jeg er utrolig bange for at den vil bryde sammen...

er der noget tips, eller grunde til at det kan være sådan..
er det normalt, or skal jeg i såfald bekymre mig`???

mvh Torsten.
Avatar billede mtychsen Praktikant
01. februar 2007 - 00:38 #1
Det er helt normalt, at en laptop bliver uhyre varm.

Selv Apples MacBooks bliver varme - faktisk ret så meget !!! Gør sku helt ondt at have dem på skødet...

Jeg kender ik til den laptop du har købt, smed ALDI-bladet ud forleden. Men du kan jo trøste dig selv med, at den nok ikke brænder sammen. Man må formode, trods det er en Medion, at de ikke sender den på markedet, hvis den ikke kunne klare sig selv uden ekstra køling.

Men der findes faktisk køle-underlag til bærbare - jeg ville aldrig bruge sådan en, den larmer og er upraktisk. Nej, kan en laptop ikke klare sig selv, så ryger hele konceptet med at være "bærbar" ligesom af fløjten.

Så kør du videre - og brænder den sammen, så aflever den pænt til ALDI igen og køb en IBM eller Mac eller andet kval... brænder den ikke sammen, så har du sikkert købt dig en herlig maskine, der kan en masse, og som du bliver glad for... man kan vel i et svagt øjeblik fristes til at sige, at du måske endda brænder varm på den... (ha ha) ej, ok.. ;)
Avatar billede huset Praktikant
01. februar 2007 - 12:25 #2
Den kan ikke brænde sammen!
Den er sat til selv at lukke ned inden temp løber løbsk.
Jeg vil fraråde du selv begynder at pille med den da in garanti så forsvinder.
Avatar billede huset Praktikant
03. februar 2007 - 22:53 #3
feedback?
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 11:47 #4
Feedback ?