Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 13:35 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Banner-System

Hejsa....

Er der nogen som ligger inde med et banner-sys, hvor der er muligt at se hvor mange gange et banner er vist, og måske også hvor mange gang det er trykket på..???

Det skal gerne være pakket i en zip-fil....

-BackSlash.dk

Der må oxo gerne være en tidfrist og visningsfrist på dem.. så de fx kun vises i 100 dage.. eller max vises 10000 gange...

Avatar billede cybles Nybegynder
24. november 1999 - 13:44 #1
Hej Backslach

Der ligger et fint bannersystem på www.netcoders.dk. Der er dog ikke nogle udløbsdato.

Det er meget nemt og hurtigt at gå til.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 13:53 #2
det på netcoders kan ikke ses hits og visninger på....

-BackSlash.dk
Avatar billede mike@work Praktikant
24. november 1999 - 14:14 #3
ja jeg har sådan et script, men det koster !
Det er jo ikke for sjov man laver sådanne systemer :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 14:18 #4
Jeg har en chat, som jeg tror der er mange som vil se på men glæde.....

Den er ikke se før..... ikke af hve jeg ved ihvertfald....

Der er mange funktioner.. fx. Admin-funktion.-

Hvis nogen kunne være interesseret i dette kan i bare kontakte mig... oxo folk som ikke har banner-sys at bytte med...

-BackSlash.dk

PS: Folk herinde er nok nogle af de mest pengegriske der findes..*ss*
Avatar billede mike@work Praktikant
24. november 1999 - 14:25 #5
Ja ja ja - Så er der jo så meget :-)
Men vi kan sikkert finde ud af noget, hvis du siger du har noget helt nyt og lækkert (aldrig set før) - Naturalie økonomi er ikke så dårligt et koncept !!!
Avatar billede ml Nybegynder
24. november 1999 - 14:49 #6
Jeg vil måske gerne bytte en del... Men kan vi ikke få den omtalte chat at se i funktion ???

(o; ML
Avatar billede ml Nybegynder
24. november 1999 - 14:51 #7
Jeg har et bannersystem der viser viste, klik, udløbsdata og klik-rate...

Men vil geren lige se chatten  (o:
Avatar billede ziber Nybegynder
24. november 1999 - 14:54 #8
Hvilken email kan man kontakte dig på BackSlash,dk ?

>>>>ml - det der banner system, hvad skal det koste ?

MVH

ziber / ziber@worldonline.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 14:54 #9
Jeg ligger den omtalte chat op i morn......
Så kan i se den...

-BackSlash.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 14:56 #10
Hvis der er nogen som er interesseret i at handle, efter at have se det chat-system, vil i kunne maile mig på
BackSjat@backslash.dk

-BackSlash.dk
Avatar billede morpheus Nybegynder
24. november 1999 - 15:12 #11
MIKE>>> Hvor mange kr. koster det system ?

<//morpheus\\>
Avatar billede mike@work Praktikant
24. november 1999 - 15:15 #12
1.000.000.000 kr. Mindst :-)
Det kommer an på hvordan du vil ha' det ??
Men mail mig - så kan jeg sende dig nærmere beskrivelse, priser og hvad du ellers ville vide !
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 20:09 #13
Her er den så...

http://www.backslash.dk/testchat

Adminlogin = eksperten

tjek den, og kom med et bud....

Den kan lave rum online, men denne funktion vil jeg gerne holde for mig selv, til der er en der er interesseret....

-BackSlash.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 20:21 #14
Nej... det var ikke adressen...I må lige vente til i morn, da jeg lige skal have den til at virke på min server.-....

BackSlash.dk
Avatar billede ml Nybegynder
24. november 1999 - 20:31 #15
Har lige send dig en e-mail !!

( Morten Lie Jørgensen ) ml
Avatar billede ml Nybegynder
24. november 1999 - 21:10 #16
Er det banner-system ok ??

(o:
Avatar billede isdan Nybegynder
24. november 1999 - 23:11 #17
I er mystik i 2.. Vil i virkelig tjene penge på det i laver- Så et TIP.. Ikke skjule jeres produkter fra kunderne

Kan jeg som mulig køber (EB Data  http://www.isdan.dk ) få produkterne at se?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 16:25 #18
Alle vil selvfølgelig få mulighed for at se chatten, og byde på den...

Der er bare nogle små problemer med opsætningen, som jeg retter i aften, og derefter prøver jeg at ligge den online.....

Håber det er iorden....

-BackSlash.dk

ml.. det virker fint..*ss*
ml... forventer du points, eller skal vi la den gå lige op..???

PS: ALLE FÅR DEN AF SE SNAREST.... DET ER ET LØFTE, OG JEG ER EN MAND AF ÆRE....*s*
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 16:28 #19
Og det er ikke penge jeg søger.... jeg ønsker bare at bruge den til at bytte med.... Sys ikke der skal blandes penge ind I det vi laver her på eksperten...

-BackSlash.dk
Avatar billede mike@work Praktikant
25. november 1999 - 16:30 #20
Hvorfor ikke ?
Avatar billede mike@work Praktikant
25. november 1999 - 16:32 #21
Hvad så med kategorien Freelance - Den er baseret på at der tales økonomi sometime !
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 16:37 #22
Mike... der har du ret.. sorriez.. der var jeg lidt hurtig på trækkeren....

-BackSlash.dk
Avatar billede mike@work Praktikant
25. november 1999 - 16:40 #23
Np :-)
Det var også mest for at provoker lidt - Man er vel lidt af en bandit :-]
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 16:42 #24
Mike.. det må man sige..*ss*...

Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 16:54 #25
Nå... nu vil jeg tage hjem og fixe chatten til ære for jer ASP-Nørder...

Den kommer online i morgen tidligt.... Forhåbenligt....

-BackSlash.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 16:58 #26
ML... Fik du den foresten til at virke..????

-BackSlash.dk
Avatar billede s Nybegynder
25. november 1999 - 18:00 #27
backslach> Jeg har et bannersystem du kan få. Hvad er din email? så kan jeg sende dig det...
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 19:30 #28
s... Du har sendt det til mig...

Min adressse var ap2901h8@edu.fhavnts.dk..
Og navnet var Anders Pedersen
Avatar billede s Nybegynder
25. november 1999 - 20:01 #29
ok... så gider jeg ikke sende det igen...
Avatar billede borge Nybegynder
25. november 1999 - 23:51 #30

Du finner ett gratis bannersystem her:

http://www.create-a-webshop.com/download.asp

Børge
Avatar billede Slettet bruger
26. november 1999 - 13:58 #31
Jeg har fået banner-sys.....

Lad chatten kommer på når jeg kan få min ftp til at virke....

-BackSlash.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. november 1999 - 21:31 #32
Jeg har problemer med min server, så alle der er interesseret i en kopi, bedes sende mig en mail på
chat@backslash.dk

-BackSlash.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. december 1999 - 20:46 #33
Nå ikke... lukker spørgsmålet..