Avatar billede raekon Nybegynder
31. januar 2007 - 12:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværkspint OG USB scanning.

Hej Eksperter.

Jeg sidder på et ret stort, meget lukket netværk, og skal bruge en netværksprinter. Den skal også gerne kunne scanne, men vores netværk understøtter tilsyneladende ikke "scanningskommunikation" (deter et novell netværk).

Er der nogle der har erfaringer med printere der kan udskrive via netværk, men scanne til en enkelt pc via usb, uden at man skal pille stik ud?  Det skal helst være en dell printer (indkøbsaftale...) MEn har nogen erfaringer med tilsvarende på andre printere hører jeg gerne fra dem.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. januar 2007 - 12:55 #1
Avatar billede raekon Nybegynder
31. januar 2007 - 22:07 #2
Njah.. både og. jeg har kigget lidt rundt på Dell side, og ringet til dem, men dem man får i røret ved jo ikke en sk** om de nærmere detaljer, og da slet ikke så specielle som disse. Men der er noget på siden om en af dem som virker meget lovende. De skriver i hvertfald at den kan begge dele, men ikke direkte om det kan foregå parallelt.
Avatar billede raekon Nybegynder
04. september 2008 - 19:19 #3
lukker.