Avatar billede djgreg Nybegynder
29. januar 2007 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgave er forsvundet!

Hej

Jeg skal aflevere min dansk/historieopgave, og nu er en stor del af opgaven forsvundet. Kender du en måde man kan gendanne min opgave på i Microsoft Word?

Mvh. André
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. januar 2007 - 10:40 #1
har du overskrevet den, er sikkert ikke noget at gøre.
Men du kan prøve at se her.- > http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm

og prøve det lille program 1, og ellers måske Helg-c´s guide som er gratis..O)
29. januar 2007 - 11:45 #2
Prøv atforklare hvad, der er sket. Hvordan er teksten forsvundet?
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. januar 2007 - 12:58 #3
Prøv at tage en kik i
C:>\Documents and Settings\"dit brugernavn"\Application Data\Microsoft\Word
Det kunne jo være at den ligger der.
Avatar billede djgreg Nybegynder
29. januar 2007 - 19:13 #4
Altså den var der i går aftes, og i nat gik jeg ind og rettede nogle fodnoter, og da jeg så skulle printe ud på skolen var der kun 2 sider af det jeg havde skrevet tilbage.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. maj 2007 - 09:39 #5
fik du det gendannet..?