Avatar billede klipperen Nybegynder
26. januar 2007 - 00:17 Der er 12 kommentarer

Nyt site savner vurdering

Hej

vil i se og kommentere denne side, det er et nyt design, alle kommentarer er velkomne, især de positive...det er nedenstående link

Klipperen - www.faareklip.dk
Avatar billede Chewie Novice
26. januar 2007 - 07:22 #1
Få lavet en 301 redirect på serveren hvor siden ligger - ellers mister du alle dine placeringer på Google

http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-36%2CGGGL%3Ada&q=site%3Awww.faareklip.dk&btnG=S%C3%B8g&meta=

http://www.faareklip.dk/Kontakt.html skal 301 redirect til http://www.faareklip.dk/2007.Kontakt.html

ellers skal du omdøbe de nye filer så de hedder det samme som de gamle

/S
Avatar billede klipperen Nybegynder
26. januar 2007 - 08:24 #2
Hej shirt-pusher

Jeg ved ikke lige hvad en 301 redirect er, så jeg omdøber nok bare filerne....

men tak for det anyway

Klipperen - www.faareklip.dk
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. januar 2007 - 10:03 #3
En lille ting der irriterer mig ved siden, er selve linksene. Det er sku fint at "Forside" har en skrifttype fed når man er på siden, men så skal den sku også forsvinde og blive til normal, når man trykker ind på en af de andre sider.

Derudover ville jeg, hvis jeg var dig, overveje at lave en anden mouse-over effekt i stedet for den du har. Altså så din links ikke bliver "fede/bold" når du holder musen hen over, men nærmere ændrer farve eller bliver understreget eller noget i den dur.
Avatar billede klipperen Nybegynder
31. januar 2007 - 10:55 #4
Hej Larsbb

Den der med den fede skrift type så jeg først igår, det er ganske enkelt en forglemmelse fra min side, og ja jeg tror også jeg laver farven om eller en understregning på linket når musen føres henover. hvilken browser har du brugt da du så siden ? har du flere kommentarer så bare kom med dem. tak for kigget.

Klipperen
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. januar 2007 - 11:00 #5
Jeg bruger desværre IE6, da jeg lige i øjeblikket sidder på arbejdet og ikke derhjemme hvor Firefox regerer.

Kan godt lide at den er lidt atypisk, din side, altså med et højt lodret-stående billede til højre, men ikke helt ude til højre. Det gør at den skiller sig en smule ud fra ander "normale" sider, som nok ville have billedet helt ude i en af siderne.
Avatar billede klipperen Nybegynder
31. januar 2007 - 11:11 #6
Hej igen

Hvis du gider kan jeg så lokke dig til at checke siden i Firefox eller en anden browser, for at se om den "ser ens ud" i forhold til IE det burde den umiddelbart gøre, men har lige lavet en side til en kammerat med næsten samme css og den er squ ikke ens i IE og Firefox !!! det er denne side www.Fynsbilpleje.dk det er lidt træls men må arbejde på at få den ens.

Fåreklipperen
Avatar billede larsbb Nybegynder
31. januar 2007 - 11:27 #7
Jeg kan godt tjekke den senere når jeg kommer hjem, men jeg har ikke firefox på den her computer og jeg har ikke rettigheder til at downloade og installere det på den her computer.
Avatar billede Chewie Novice
31. januar 2007 - 14:02 #8
Det ser helt ens ud :)
Avatar billede klipperen Nybegynder
31. januar 2007 - 16:04 #9
Hej shirt P

Er det www.faareklip.dk eller www.fynsbilpleje.dk du har set på?

klipperen
Avatar billede Chewie Novice
31. januar 2007 - 21:29 #10
faareklip
Avatar billede klipperen Nybegynder
31. januar 2007 - 21:36 #11
Shirt P

Ok, men hvordan kan det så være at Fynsbilpleje.dk ikke er ens når det stort set er det samme css

klipperen
Avatar billede Chewie Novice
01. februar 2007 - 07:27 #12
Det ved jeg ikke? men prøv at poste problemet i CSS kategorien