Avatar billede Claus Mester
25. januar 2007 - 13:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udskrivning - Brother

Hej. Min Brother MFC-210C gir mig grå hår.

Når jeg udskriver filer på over 0,5mb. kløjs min maskine i udskrivningen til sidst. Den når ca. 2/3, hvorefter den i info displayet meddeler "Modtager data" i ca. 1-2 minutter, hvorefter den meddeler "Rest data". Sådan forbliver den i uendelighed.

Det sker oftest ved udskrivning i tilstanden "fin".

Nogen der kender en løsning på mit problem?

Vh nicolaus
Avatar billede Claus Mester
25. januar 2007 - 13:27 #1
Tilføjelse:
Meddelsen "Rest data" erstattes med "Høj rumtemperatur - mindsk rumtemp." efter omtrent 5 minutter. Også selvom temp. er under stuetemp.
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
25. januar 2007 - 13:43 #2
Her duprøvet at slette din driver og hente den nyeste driver fra Brother?!?
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
25. januar 2007 - 13:44 #3
Jeg har forresten den samme Printer, og jeg har den nyeste driver på CD.. Hvis du vil have et ISO elle lign..
Avatar billede Claus Mester
25. januar 2007 - 13:48 #4
Det har jeg faktisk ikke prøvet. Ville da meget gerne modtage den og se om det løser mit problem. For selvom huk.størrelsen er på omkring 0,5 mb (mener jeg) så skal den da kunne klare lidt mere, bare i mindre bidder, ik.
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
25. januar 2007 - 14:45 #5
jo .... Min kan da klare de helt store problemer... Det eneste den gør er at trække papiret skævt ...
Avatar billede Claus Mester
28. januar 2007 - 10:45 #6
Det blev til at jeg har investeret i en ny. Canon PIXMA MP600. Jeg har været utilfreds med den anden fra begyndelsen, så nu måtte det være på tide.
Tak for din deltagelse og dine svar.
nicolaus