Avatar billede lasse88 Nybegynder
23. januar 2007 - 15:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kerio VS zonealarm (free versions)

hvad for en firewall er bedst..??

zonealarm eller Kerio..  og jeg skal ha en gratis version.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. januar 2007 - 15:53 #1
Det kan man faktisk ikke svare ordentligt på, man kan svare på hvilken af dem man bedst kan lide og jeg sunes af kerio er flottest.

Grunden til dette er at firewalls og exploits er dynamiske størrelser (lige som antivirus og anti spyware) og den der er bedst i denne uge, er måske gennemhullet i næste uge og har fået alvorlige problemer med en orm eller en opdatering.

Hvis jeg var dig ville jeg kikke på de to du nævner og så Comodo der også er gratis og som i øjeblikket får gode anmeldelser. Jeg tester den selv pt og er ganske tilfreds. Både kerio og ZoneAlarm er dog fine alternativer begge to
Avatar billede lasse88 Nybegynder
23. januar 2007 - 15:58 #2
hvad for en af dem er så mest brugervendig..?
Avatar billede kick Nybegynder
23. januar 2007 - 16:07 #3
Jeg bruger selv ZoneAlarm og har gkort det i over 6 År ca , og har ikke haft nogle former for problemér med det og du kan tillade adgang til de ting du mener skal have det,det styre du helt selv det kan jeg godt lide kan men sikkert også med Kerio.
Men altid ZoneAlarm her mener det er det bedste for mig
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. januar 2007 - 17:09 #4
Jeg ville klart vælge Comodo. Det er en komplet firewall, i stil med Zonealarm PRO og Outpost. Gratisversionerne af Kerio og Zonealarm er lidt "skrabede" i forhold til købeversionerne. Af de to ville jeg vælge Kerio, pga et godt pakkefilter. Hvis du vil vælge Zonealarm, så vent lidt. De er lige kommet med en ny version, og der plejer at gå lidt tid, inden de har fået rettet alle bugs.