Avatar billede puma81 Nybegynder
20. januar 2007 - 16:31 Der er 4 kommentarer

Skift ikon på powerpoint.

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogle der kan lave det ikon om som man normalt ser på skrivebordet når man har gemt i f.eks powerpoint.
Sådan man kunne gøre ikoner mere personlig.

Det er ikke nok bare at lave en genvej, det skal være selve ikonet.
Avatar billede puma81 Nybegynder
22. januar 2007 - 16:06 #1
Kan det passe man ikke kan skift ikonet???
Eller er der ingen der ved noget om dette??
Venlige Hilsen
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 16:08 #2
Åben en hvilken som helst mappe. Klik Funktioner->MappeIndstillinger.

Klik Filtyper. Find den filtype du vil ændre. Klik Avanceret. Klik Skift Ikon
Avatar billede puma81 Nybegynder
22. januar 2007 - 16:13 #3
Vil den så også se sådan ud på andre pcer?? eller er det kun på den du skifter ikon på... det er fordi jeg skal lave en power point der skal på en messe-memmory stick, som gæsterne får som gave, og alle fra messen har fået samme mulighed... så jeg vil gerne gøre sådan at min fil er lidt mere speciel end alle andre......
Hvis i forstår???
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 22:07 #4
Det er kun på den enkelte pc. Måske der findes et program til at lave en powerpoint om til exe fil? for så kan den nok godt ændres