Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 16:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min Footer f u c k e r - Efter andet markup kommer på

Hey...

på : http://henton.webdanmark.com/forside fucker min footer når jeg smider <div class="DT_TwoBox"> .

Tag Jer venligst ikke af alt det andet shit der er på siden, men hvorfor går footeren ind i content når jeg tilføjer <div class="DT_TwoBox">. På alle andre sider er den fin, men hvis jeg tilføjer "document templaten" med de 2 kasser (synkron.via CMS) så springer #Footeren på i #ContentWrapper :(

På forhånd tak.

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 18:26 #1
Jeg havde skrevet :

<div class="Clear"></div> i xslt..

brug :

                    <div class="clearAll">
                        <xsl:text disable-output-escaping="yes"><![CDATA[<!-- -->]]></xsl:text>
                    </div>

Ellers formatere den det til <div class="Clear" /> (og det validere hos w3c, men ikke godt i browsers)
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 18:26 #2
svar
Avatar billede prayer Nybegynder
17. januar 2007 - 00:01 #3
Gal et nærrigt svin du er , du smider et spørgsmål , en hjælper dig så du får løst problemet , og så acceptere du dit eget svar ...

Hader de typer , de burde bannes fra siden..
Avatar billede roenving Novice
17. januar 2007 - 00:18 #4
Muligvis er JokkeJensen skizofren, så det har været to forskellige af hans personer, men ellers ligner det grangiveligt en bruger, der provokeret af sit eget spørgsmål finder en løsning !-)
Avatar billede olebole Juniormester
17. januar 2007 - 15:31 #5
<ole>

Helt enig ... jokkejensen er god nok - og her har han i hvertfald ikke gjort noget galt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede prayer Nybegynder
17. januar 2007 - 15:38 #6
ok , så jeg skal begynde at oprette debatter og få hjælp og når jeg har læst problemet skal jeg selv smide et svar og acceptere det ?

God politik hva' ?
Avatar billede apo Praktikant
20. januar 2007 - 00:18 #7
prayer > Jeg tror at du misforstår situationen.

Jeg læser spørgsmålet (tråden) her, på den måde at jokkejensen stiller et spørgsmål og selv finder en løsning (som han også velvilligt poster i indlægget 16/01-2007 18:26:16).

Herefter lukker han spørgsmålet ved selv at acceptere sit svar (som man gør her på E, når man selv finder en løsning).

Jokkejensen har ikke fået hjælp i dette spørgsmål af andre end sig selv, og har handlet korrekt jf. Ekspertens regler og almen god skik og brug :o)
Avatar billede prayer Nybegynder
20. januar 2007 - 01:09 #8
jep har misforstået, så ikk det var ham selv der har postet en kommentar, troede at han fik hjælp af en ..

Undskyld for misforståelsen..
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 18:02 #9
i lige måde :)